Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 7 November 2009

Sabtu - Pening

Pening ? Itu lah yang aku rasa skang...pening dan malu ... tengok kekalutan orang orang melayu yang dok 'berperang' sesama sendiri...tak cukup dengan politik dan skang agama lak jadi bahan untuk berperang....apa kes ni ??? bangsa lain ok je !! kita , yang melayu ni ? dari dulu mcm ni...tak maju maju dari segi ilmu dan pembangunan !!

Bila maju skit , PHD mula menular ! aiyoo.....sampai bila nak macam ni ? takkan semua gile kuasa dan $$ ...BERSATU laahh !!! ..... bangsa lain gelakkan melayu je ! diorg beragama Islam gak ..tapi tak la kalut lagu ni...haih....

Tengok sana sini dalam web...sana kutuk sini..sini caci sana ! yang rakyat ni ? yang jahil makin tersenyum ..yang berilmu makin ego ! sapa yang bersalah ?
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI