Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 3 Disember 2009

HUJAN DI KUALA LUMPUR

Dalam Erl menuju ke stesen Bandar Tasik Selatan , aku menyedari hujan turun dengan lebatnya..aku dapat melihat dengan jelas melalui tingkap tingkap di kiri kanan aku...ermm..Semasa di Putrajaya tadi , cuaca hanya mendung saja...gelap...membuatkan aku nak tidur je semula...huhuhu

Bila sampai ke stesen Lrt PWTC....hujan seolah lama dh turun di KL...berdasarkan paras sungai yang naik ( lihat gambar dibawah) , aku membuat kesimpulan....KL akan jadi cam cerita 2012..hahahahha...skema giler ayat aku..aparaaa..ingat berita keee...

Tah le..aku tngok hujan lebat...camana aku nak redah..takkan nak tumpang payung awek awek yang ada kat situ kan...( sahih berapi je wife aku baca ni ) ...guwau jee ar....




Aku saja kaburkan gambar ni ( padahal aku amik tak betul ) ...hujan hujan pon sedap tidor...bangla ni leh tidur sambil berdiri..hahahahha...lawak lawak...



Kesimpulan dari cerita hujan ni ....aku redah hujan...untuk menuju ke opis..untuk berkhidmat untuk negara...tidak ada sebarang halangan mampu membuatkan aku kembali ke rumah untuk menyambung tidur aku...hahahaha...dah dah..buat keje tuuuuuuuuuuuuuuuuuu....
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI