Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 6 Disember 2009

WAJARKAH ?

Malam tadi aku g tengok midnite kat Alamanda...Cite yang tengah hot skang ni ...Twillight ,New Moon dengan isteri aku ..er..bukan midnite ..tapi dalam kul 10.15 malam la...yang midnite tu , citer Ninja ..kelmarin ..

Pada yang tak tau , Twillight ni cerita bersambung...pada yang belum tengok bahagian pertama , disyorkan tengok dulu ..baru leh tengok sambungannya yang ini...Pada aku , bahagian pertama cerita Twillight ,mmg menarik hati aku...kisah cinta dan adegan aksi yang menarik tetapi tidak terlampau...takde la tahap kejam gile gile cam cita Ninja Assasin tu..haa...cita ninja tu , dari mula sampai abis 'berdarah' je...seolah olah 'darah' lak hero utama cite ninja tu..huhu..sabo je lee..



Apa pun bagi aku..kedua dua movie ni , mmg best !! kira aku tak menyesal buang duit n masa tengok cerita ni...Plan nak tengok senario memula tapi member aku dah cakap ..jgn buang duit...huhu..tunggu je raya nanti..kuar la kat astro...hahahaha...sori bang senario..hakikat...cerita cerita aksi , ada sebaiknya tengok kat panggung...baru puashati ...kalau setakat drama , ermm...tgk kat tv je la...bukan tak sokong industri perfileman negara tapi mmg betul apa..baru baru ni..aku g tengok PAPADOM...nasib baik berbaloi...

Skg ada cerita MySpy....aku terus terang , aku tak minat !!! bukan sebab cerita tu tapi hero dia !! Aku tak minat AC MIZAL ..dari dulu sampai skng ! kenapa ? jgn ditanya nape !! Kalaulah hero dia , Harun Salim Bachik , aku boleh g layan lagi !! Ni Ac MIzal..perghhh..mintak maaf laaa....no way...Maaf ye En. Afdlin...saya amat meminati lakonan anda tapi bila masuk je bab mamat ac mizal tu , saya terus pangkah ! Saya suka pelakon malaysia yang berimej !

Sambung balik cerita aku tadi...

Ada satu masalah yg aku tak berpuashati tadi..ermm....pada korang la...wajar atau tidak , membawa anak anak yang masih kecil lagi ke panggung wayang ? lebih lagi menonton cerita orang dewasa ? kalau cerita kartun tu..aku faham la...ni cerita Twillight ? adoi..aku tau la ayah dia nak layan , tapi kena la prihatin gak ngan penonton lain...

Ni tengah sedap dok layan , anak diorng buat kerenah...kita nak marah , tak sampai hati...sekali dua boleh la diam...tapi kalau dah berkali kali ??? Yang best partnya...ada siap bawak baby !!! patut ke tak patut ? melalak laa budak tu dalam panggung ! dah la lewat malam...

emm..cuba korang duduk kat sebelah diorng ? korang masuk panggung tu bayar ..bukannya free...dah la bayar , kena beratur lagi...dah la bayar , beratur , ni kena tunggu lagi nak masuk...parking keta kena bayar..so dalam erti kata lain , bukan free laaaaa....kena kuar duit n masa...tapi dispoilkan oleh org yang tak berhati perut ! Beli dvd je la nanti..tengok puas puas ngan anak anak...siap leh baring la budak budak tu...ermmm...cukup cukup la zaman bujang dulu tengok ngan isteri..dah ada anak ni , layan je kat umah...dah cukup akal anak tu nanti , bawak la g...ni budak budak..tak tau apa apa lagi..yang patut sedar tu , mak bapak budak...adeh....tensen siut...sedangkan bunyi telepon pun leh potong stim , ni kan pulak budak menangis..hahahaha...bayangkan leee....

Haihhh...nasib badan...
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI