Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 10 Disember 2009

BANGLA OH BANGLA 2

Korang ingat lagi tak cerita Bangla Oh Bangla dulu ? Kalau tak ingat atau tak penah baca ..korang klik ini ....

Ini ada cerita terkini ....

huh..aku tengah dok bagus punya layan astro....terdengar la bunyi rumput dipotong dek mesin...aku g usha..tau tau..haaaa...berlari aku amik kamera ...


Skang aku ada bukti pada cerita aku..waaa...rupa rupanya dia potong rumput tu mmg freee..hahahaha....aparaaa.....aku bodoh ke atau dia yang bijak ? habaq mai kat aku ...hahahaha....

kOrang tengok sendiri n nilai la betapa aku diperkotak katikkan oleh bangla tu..patut la boleh datang malaysia..hahahaha...bengong tul aku..nasib baik rm 1o ..kalau rm5o ???

Tapi aku tak salahkan dia pun..salute lagi ada la..boleh kelentong aku..hahaha...sah sah aku manusia berhati mulia yang mudah dibuli ! harap je badan besar..hahahaha..

p/s : Tekanan jiwa aku nak upload gambar ni !! sekepiing dekat 5 minit..tu pun berulang kali cuba !! arghhhh...maxis ke blogspot punya problem ? cuba habaq mai ! geram tull ( mana la aku tak kena darah tinggi )..

Kul 2:10..percubaan ke 5 !! arghhh




Baru berjaya !! arghhh..dari kul 1:30 ptg tadi..huhu..Ya Allah !! ampunilah dosa dosa ku ini ...huwaaaaaaaa...sabar ben sabar...

TAK KU SANGKA

Perkara yang paling aku takutkan semalam , dah pun berlalu...aku dok pk selama ni bagaimana nak harunginya...takut..gerun...mmg setiap kali aku melihatnya , jantung aku berhenti berdegup..
Aku tak tau bagaimana nak hadapinya...bukannya aku tak biasa cuma tiap kali aku mengharungi cabaran itu , aku pasti berteman..

Kali ini tidak !! aku keseorangan ...aku perlu melakukannya...aku perlu laluinya ! nak ke tak nak , mesti ! wajib ! harus ! huh....harus tu tak la....wajib tu ye..adeh..

Siang malam aku termimpikan akan cabaran yang perlu harungi itu...setiap kali aku terpikirkanny setiap kali itu juga aku menelan air liur , kerana ketakutan..

Sejak kejadian itu , aku selalu memikirkan cara untuk mengatasinya...bila aku jumpa caranya tetapi tak sangka cabaran yang perlu aku lalui..

Haih...dirumah , di pejabat malah di gym pun aku fikirkan cabaran ni...bila aku balik rumah mak aku , lalu aku pandang ke arah 'cabaran' aku tu , aku mengelengkan kepala aku...aku tak yakin dapat menewaskannya...aku terasa diri aku ni kecil..aku tak mampu..

Aku penah menewaskannya sekali tapi masa itu aku berteman...dengan mudah aku menewaskannya...just like that !! hahaha..semudah abc...tapi apa yang aku bakal lalui itu amatlah mengerunkan aku...sakit kepala aku setiap kali memikirnya..menyebabkan tekanan darah aku meningkat naik...dengan tinggi nya..

Sapa nak aku salahkan ? semua kejadian ini mmg tak diduga...aku perlu harungi semua ini...samada seorang diri atau bersama isteri aku..arghhh...

Saatnya hampir tiba bila aku menelefon parents aku ..menanyakan dimanakah mereka diwaktu waktu getir itu ..waktu yang sepatutnya aku pergi menjemput wife aku pulang dari Kelantan...aku perlu menjemputnya dia Erl Putrajaya..huhu...mereka kata ..'otw'

Waaa...aku semakin takuttt..semakin takutttt....takutt..bagaimana ???? waaaa...

Ngantuk ar..nak tidoq sat..nanti sambung eh...baru pas makan ubat ni..aku mc...lalalalala
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI