Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 31 Disember 2009

SELAMAT TINGGAL 2009

Diet aku masuk hari ke 4...alhamdulillah...so far ok la...mampu elakkan ..bukan sekadar nasi tapi makanan yang boleh membuatkan aku 'bhoncet''hehehe...ramai mesti pelik ..apa beria la mamat ni tak nak makan nasi...bagi aku la...pendapat aku la...makan nasi buat jadi lembik...malas..cuba korg tukar dengan makanan lain...just nice je perut tu...tah le..ni pendapat aku je..kalau tak sokong , jgn ikut ..hehe..tiada paksaan..

ada satu blog ni..untuk peminat bodybuilding..leh la tengok..hehehe

http://www.fouadabiad.blogspot.com/

hurmm....tinggal beberapa jam lagi untuk 2009 meninggalkan kita ....macam macam acara yang pastinya akan diadakan bagi menyambut kedatangan 201o...wow...tapi sebenarnya semua ni angka je...

2009 ke..2010 ke..2020 ke...sama je..masa tetap bergerak ke depan...yang penting bagaimana kita 'melombong' setiap saat tu...bayangkan..setiap saat tu , kita dapat seketul emas ! tak dapat emas , gangsa pun jadi la..dari dapat habuk !

Atas dunia ni , antara rajin atau tidak saja untuk membaiki kehidupan kita..antara bijak atau malas pk je ! macam macam cara ada ...cuba tengok dalam internet..macam macam bisnis ada orang jual..asal ada pulangan , jadi la..jgn la pk nak jutawan terus...

Tahun 2009 , bagi aku tahun ni ada peningkatan walaupun pada akhir tahun berlaku penurunan tapi alhamdulillah ...berlaku sedikit perubahan ...aku harap untuk permulaan tahun 2010 , aku ada peningkatan...aku perlu berusaha ke arah tu..perlu !

Cuma satu je persoalan aku...perlu ke kita buat sambutan tahun baru secara besar besaran ?? apa motifnya ???
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI