Akhirnya ditangkap khalwat dalam rumah sendiri !

by - Isnin, Mac 29, 2010

Kalau korang ikut blog aku pasti korang tau cerita pasal apa ni ? Hehe.. meh aku imbas kembali ... Kes curang , dimana jika korang nampak isteri atau suami kawan dengan mata kepala korang sendiri , adakah korang akan beritahu pada rakan korang tu ?

Tempoh hari ada dia bertanya pada aku .. apa tindakan aku jika berlaku pada aku ... Pada mulanya dia ingin sekali mengambil tindakkan sendiri namun aku bagitau padanya itu adalah satu tindakan sia sia .. Jika terjadi sesuatu yang tidak diingini , maka dia sendiri yang akan rugi .. Jangan lupa , dia sendiri ada tanggungan ..

Cari bukti ... tu yang paling penting ... Jika dia ingin memelihara anaknya itu atau melihat anaknya itu jatuh ke tangan isterinya , maka dapatkan bukti kukuh kecurangan isterinya itu , jika benar isterinya itu curan ! .. Itu saja yang nasihat yang mampu aku beri pada dia ..

Tadi , di stsn Lrt ... abang dia memberitahu atau lebih pada terlepas cakap ...

"dah kena tangkap semalam" ..

Aku pandang tepat muka dia ... " Sapa ? "

" Erk..ko tak tau ke ? Aku ingat ko tau "

Aku tanya sekali lagi ... " Sapa "

" Bini dia ...semalam laki dia pura pura g outstation .. Malam tu , dia dengan penduduk apartment dah standby .. Bila dia bawak budak tu masuk rumah , diorg serbu " ...

Ermmmm ...

You May Also Like

6 comments

  1. salam.

    Hah! kan dah kena......itulah buat jahat lagi....

    lallallala

    BalasPadam
  2. erkk! macam dalam drama lak. rupanya mmg wujud dalam realiti..

    BalasPadam
  3. Iktibar untuk kita2 semua...biasalah, benda2 "jahat" ni sedap dibuat, tapi pahit balasanya!..

    BalasPadam
  4. hi ben..my first time nak bagi komen kat blog u ni..selama ni silent reader je...

    menda ni memang banyak terjadi dlm dunia realiti..suami org dengan isteri orang dan sebalik nya...

    kat taman yg jaja dok ni pun banyak kes kena tangkap dlm umah sendiri..

    last year..isteri orang kena tangkap dengan suami orang..yg plan nya adalah sumai pompuan tu sendiri..sbb dia dah syak lama bini dia mcm lain semacam je..

    mlm tu dia buat2 kena gi out station dan mlm tu jugak bini dia kena tangkap..yg laki orang tu plak..bini dia balik kampung cuti berpantang...

    dah la dua2 tu pensyarah IPTA..tak tau la apa yg ada dlm fikiran diaorang..rasa nya kena tindakan tata tertib dr pihak IPTA tu...dan kalau tak silap..bini orang tu dengan laki dia dah bercerai..

    dunia..dunia..

    BalasPadam
  5. ish nk komen bleh??? huuuuu tp tpat la tindakan kwn en.ben 2...yee cari bukti...smoga kt d jauhkn dr kejadian2 camni n smoga kt setia pd pasangan msing2...amin insyaallah

    BalasPadam