Jumaat nan indah

by - Jumaat, Mac 12, 2010

Salam ... selamat pagi ... Pagi ni amat menyenangkan tetapi hati aku amat tak tenteram .. Aku cukup tensi dengan satu perkara . Hurm.. kadang kadang orang suka memandang sesuatu masalah itu di pihak dia ...Dia tidak ingin sama sekali melihat di sudut lain . Mungkin baginya itu bukan masalahnya .

Pengorbanan yang aku lakukan selama ini rasa seolah olah tidak berbaloi . Entah mengapa ... Aku cuba pujuk diri sediri dengan mengatakan inilah suratan bagi aku .. Tak mengapalah .. ini kali terakhir.. aku tidak mungkin melakukan kerananya selepas ini ..

Kadang kadang orang yang bernasib baik ini tidak reti bersyukur manakala orang yang melakukan pengorbanan tidak pulak dihargai.. Beginilah adat dunia .. Sebab itu Allah Maha Adil .. Manusia tidak mungkin sama sekali akan bersikap adil ..

You May Also Like

2 comments

  1. ermm....make sure ini yg terakhir. pedulikan manusia yg menuturkan kata2 yg tajam tanpa mempedulikan perasaan org itu adalah manusia yg tiada ilmu, atau tdk bertamadun jerla...kesian kat dia, camana leh tros survive dlm dunia yg penuh mencabar nih...

    BalasPadam
  2. slm...wht hapen?

    taper, hakikatnya tgn yg mmberi tu berganda lebih baik dr yg menerima walaupun tnp sedar...

    cheer up k! may HE bless...

    (^_^)

    BalasPadam