Ermm.. Menarik Sekali

by - Selasa, April 06, 2010

Mula mula aku nak buat entry JELAJAH BLOG tetapi aku batalkan niat aku sebentar ... kerana aku ada sesuatu yang agak menarik untuk di kongsi bersama ..

Aku tak pasti samada adakah ianya berkait rapat dengan medan elektromagnet atau tidak sebab aku bukan berilmu dalam kes ni ..

Sedang aku nak klik tab yang ada pada browser internet ni , lalulah ERL EKSPRESS dengan lajunya .. secara tiba tiba , laptop aku hang .. bila berlalunya ERL tersebut , maka ok terus .. Kemudian , lalu lagi sebijik ERL dari arah KLIA lalu hang sekali lagi .. Berlalunya ERL tersebut , terus ok !

Waaaa... ada gangguan magnetik neh ... huhuh.. tu la .. dulu suh belajar rajin rajin , tamo .. silap silap dah duk sebelah si ARIFF kat MOSCOW tu .. huhu

You May Also Like

4 comments

  1. Selalunya kalau ada gangguan magnetik nih, mesti ada makhluk halus sama dok kompromi...baik koo tengok kiri kanan..tah2 ada aweks, rambut panjang, gigi tajam tgh sama2 berblogging....

    BalasPadam
  2. bro ben mau bro jelajah blog aku boleh x?? tp xwat lg entri tu..hak3..

    BalasPadam
  3. Gelombang elektromagnetik tersebut dihasilkan oleh Electrical Multiple Unit tren tu bro sebab kat dalam tu ada traction motor. Menda alah tu la yang kasi tren tu bergerak disamping dengan bekalan voltan yang tinggi.
    Gelombang elektromagnetik macam tu la yang askar US gunakan bikin jadi EMP (Electro Magnetik Pulse)Bomb. Bom Denyut Elektromagnetik untuk mematikan barangan elektronik pihak musuh.

    BalasPadam
  4. ye ke.. dni pon taktau.. kalo dni kat situ agaknya menanges ingat laptop rosak :p

    BalasPadam