Geledah DAPUR : TOPSYTURVY MUM

by - Sabtu, April 17, 2010

Salam .. Selamat Pagi .. hehehe... celik celik mata , terus nak geledah dapur blogger .. huhu .. Aku ingat segmen ni aku start minggu depan tapi dah ada sambutan maka aku teruskan jua .. hehehe..

Pagi ni , aku nak g geledah dapur TOPSYTURVY MUM . nak tengok ada tak resepi resepi yang sesuai untuk sarapan pagi... Jeng jeng jenggg... Ada laaa ... roti ada .. ayam ada ... tidakkk !! Aku kelaparaaannnnnn ... huk huk ... sabaq Ben sabaq ..

Jom kita tengok dulu latar belakang blog TOPSYTURVY MUM ni ...

"Blog yang baru berumur setahun tembikai jagung. Kebanyakkan isi kandungan blog ini adalah mengenai masakan. Resepi dalamnya di cilok dari internet(blog2 masakan, website2 masakan), buku, resepi, ada juga diperturun dari jiran ibunda tercinta. Ada jugak yang tibai sendiri lalu memberikan nama yang special kepada resepi ciptaannya. Selainnya adalah mengenai tuan blog bergossip-gossip mengenai alam semulajadi dan orang2 dipersekitarannya. "

Waaaaaaaaa... bagusnyeeerrrr.. Apa yang bagus Ben oiii ??? Dia kaki gossi mengenai alam semulajadi laaa .. kalau aku , aku suka gossip ngan kambing ngan gajah jer..hik hik .. guwau jeee..

Ok ok ..citer tamo .. kita g geledah dapur dia .. tengok resepi dia paliiiiinggg best penah dia buat .. jeng jeng jenggg..

Apakah nama masakan ini ? Ini dipanggil BlueBerry Pie ... Haaaa.. nampak menarik bukan ? Camana cara buatannya ? hehehe ... Ada puan kita ni cerita semua tuu .. Bagus bagus ..

Jom kita g Geledah DAPUR TOPSYTURVY MUM

You May Also Like

3 comments

  1. Ha!! Ni la resepi yg I nak!! Nasib baiklah...thanks Ben.

    BalasPadam
  2. do vsit my blog..do kmen..nk tw sgat!hehe...thanx..

    BalasPadam
  3. Salam Ben!
    Bagus Idea Geledah Dapur ni coz dpt mmbantu peminat2 dunia masakan untuk menambah ilmu memasak dan kenalan...dah dpt sambutan x perlu tunggu utk launching kan!:-)

    BalasPadam