Jelajah blog : Budak Hitam

by - Rabu, April 28, 2010

Blog seterusnya ... Milik BUDAK HITAM ...hurmmm.. awat nama lagu tu ??

Meriah blog ni... banyak seksyen lak ... bagus la dah dibahagi gitu .. senang pembaca nak godek godek ... Jgn ikut aku .. fenin nak mencari .. hehehe ...

" Budak Hitam adalah seorang yang pemalas. Bukan bangga dengan kemalasan namun hanya satu hebahan. Jika anda rasa Budak Hitam menyakitkan hati, jangan tutup tetingkap. Teguran anda amat diperlukan. Jika anda rasa Budak Hitam menyenangkan hati, di bawah sekali ada Google Friend Connects. Sama fungsinya dengan 'follow this blog'. Juga ada Fan Page di Facebook untuk mendapat suapan segar dari ladang. Terima Kasih! "

Ikhlas darinya .. hehehhe ... sedikit latar belakang mengenai dirinya ...

"BudakHitam adalah seorang lelaki, beragama Islam, Belum Kahwin dan belum terfikir nak kahwin. Mengendalikan penuh budakhitam.com dan terima kasih kepada Ridzuan Richie atas sokongan beliau.

Asal gua? Of course gua tak malu nak mengaku gua budak Felda. Budak Felda semua jahat kan? Hidap dadah kan? Budakhitam? Terpulang kepada persepsi masing-masing sebab bukan Felda je yang ada dadah or segala anasir kejahatan. Tak kisah apa benih pun kalau tak jaga dengan baik tak jadi pokok la kan? Mau tau pasal umur? Baru sudah Spm. Beberapa tahun yang lepas. Sekarang? Masih menuntut dan belum bekerja. "

Komen ? Tiada komen sebab mmg best blog ni untuk kita ikuti perkembangan dan juga lepak ..Entri dan tmplate yang menunjukkan pemilik blog ni serius dalam bidang blogging ni .. Bagus sekali !! Teruskan usaha ...

JOm kita jelajah blognya >>> BUDAK HITAM


You May Also Like

1 comments