Jelajah Blog IBU : Catlinaflybaby

by - Rabu, April 14, 2010

fuh...dasat nama ... hehehe ..

" blog ni dedikasi khas untuk anakandaE-ein, dan hampir 90% entry dalam blog ni mesti berkait dgn E-ein.Dan contents dalam blog ni juga semakin byk sejak aku kenal kawan2 blogger dan juga sejak menjadi antara 10 org penulis tetap di MomBloggersPlanet. Sejak itu aku makin berusaha untuk bukan shj berkongsi cerita E-ein dan keluarga, malah sejak awal tahun lepas, byk tips seperti tips kesihatan ibu mengandung/bayi babywearing, breastfeeding , tips Nuffnang, tips / cerita fotografi , resipi aku kongsikan di sini. Makanya, selain dari cerita E-ein dan ada sentimental value yang tinggi , blog ini juga ada kepelbagaian utk dikongsi dgn pengunjung... "

Haaaaaaaaaaaaaaa.. panjang aku bagi ...Dikategorikan blog yang dah terkenal dalam duni IBU - IBU ni , maka aku galakkan semua serbuuuuuuuuuu .. semua blog aku galakkan di jelajah ... takde pilih kasih ( kecuali kalau ada yang nak bayar .. hahaha..guwau ) ..

OK ...jom g tengok blog ni .. beesshh >>> CATLINAFLYBABY

You May Also Like

3 comments

  1. ayakkk..terkenal?takdelah encik ben oi..malulah sy (sambil kedip2 mata tersipu bak kucing siam yang comel hehehe..:)

    lagi satu en ben, takde buat jelajah blog online bisnes ke?hehehe cdgn je :)

    BalasPadam
  2. encik ben, sy pos entry kat sini :) asal usul nama catlinaflybaby ade kat situ..sumi masennnn! ;) domo arigatou okehhh!

    http://catlinaflybaby.blogspot.com/2010/04/jelajah-blog-ibu-by-ben-ashaari-makes.html

    BalasPadam
  3. ok..tq for ur comments..btw, ben nape ek kat blog list tu nama blog sy tak keluar?keluar titik je..sedangkan sy dah ubah dah ke nama Catlinaflybaby - Our Bundle of Joy..sebelum ni memang letak dot je sebab tulisan tu tindih atas gmbr rotate banner masa tu :)..tq..

    BalasPadam