Jelajah Blog IBU : I'm Know That I'm Getting Older But I Refused To Grow Up

by - Jumaat, April 16, 2010

Panjangnyaaaaaaaaaa ..

" eh...saya pun ibu...rasanya en ben sudi tak jelajah blog ciput saya ni???tak sudi tak pelah, saya hanya mencuba apa yang saya mampu...pada mulanya tertanya jugak saya ni siapakah ben ashaari ni...hati tertanya2...perasaan ingin tahu membuak² lantas tanpa segan silu saya ke blog beliau...lagi pun rasa saya rata² rakan² blogger suh en ben itu jelajah blog memasing kan sebelum 14 April...dan ari ni dah 14 April pun...mungkin en ben tak sudi dah jelajah blog ciput saya ni...tak pe...takpe...saya jelajah sendiri lah...sob...sob... "

Kata-katanya membuatkan aku terus menjelajah blognya .. Ni dah kira lunch time ni .. orang lain dah kuar g jalan jalan tetapi aku masih terpaku di dpn pc ... cuba yang terbaik menunaikan hasrat rakan rakan dan juga ibu ibu .. huk huk ..

" Bang , nasi ayam bungkus yer .. " .. aku hanya mampu order secara online jer memandangkan aku tak boleh bangun dari kerusi kerana dah berakar umbi .. huk huk .. hehe..guwau jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr ..

Ok ..blog ni milik IZ YAN yang berada di PUTRAJAYA ( precint berapa ? raya nanti datang umah ek ) .. keje gomen gak ni .. hehe ..sama laa ...

" kebanyakkan citer2 dalam blog ni berunsurkan citer² semasa, anak² atau apa sahaja yang saya rasakan perlulah...dan saya takkan sesekali paparkan isu² yang boleh mendatangkan amarah, atau salah paham bagi pihak yang membacanya... "

Haaa .. jom jelajah dari dok nganga kat situ >> IZ YAN


You May Also Like

4 comments

  1. mekasih en ben...salah eja nama saya tu...nama saya iz-ann...hehehe...pepun mekasih bebanyak sebab sudi menjengah...lalala...hatiku berbunga riang...

    BalasPadam
  2. owhh lupa plak...saya dok kat presint 9 jek...kuarters blok 1A...jemputlah datang beraya...hehehe

    BalasPadam
  3. hehehe..best la tuh...mesti berbunga2 hati hati neh...hehehe..

    BalasPadam
  4. eh bila jadi iz Yan ni...
    ahahahahahaha ke ko ada beli nama tu

    BalasPadam