Jelajah Blog IBU : My Little One

by - Jumaat, April 23, 2010

Bagi mencerahkan bijik mata aku yang rabun ni , aku nk g jelajah blog ibu dan rakan rakan blogger yang baru dalam dunia maya ni ..Ngantuk sebab tidur kul 1 , kul 5 bangun ..huk huk..ada bantal tak ?

Blog ni milik PUAN NUR AZLINA ARIS .. Muda lagi orangnya ..Sedikit latar belakang mengenainya ..

" Berasal dari Segamat Johor. Berumur 23 tahun.Belajar tak tinggi, STPM je. Isteri kepada Hamidon bn Azni dan ibu kepada Muhammad Hami Danish. Baru berjinak-jinak untuk mencipta blog sendiri. Blog ini wujud atas dasar ingin berkongsi serba sedikit mengenai diri sendiri dan orang di sekeliling, perkara yang berlaku dalam hidup yang singkat ini. Juga buat tatapan anak bujang yang seorang tu. "

Ermm... sedikit latar belakang mengenai blognya ...

" Blog ni merupakan satu-satunya blog aku yang berjaya aku pertahankan. Sebelum ni ada juga buat blog, tapi tak aktif. Pada mulanya tujuan blog ni adalah untuk berkongsi pengalaman dengan ibu-ibu yang lain mengenai anak ku yang tersayang tu. Tapi, lately aku luaskan aspek penulisan aku. Bukan sekadar bercerita mengenai anak dan aktiviti harian aku, tetapi blog ini juga menjadi tempat aku berkongsi maklumat dan luahan pendapatku mengenai isu semasa dan apa sahaja yang terlintas di fikiran. "

Komen ?? Aku takde apa nak komen tentang blog ni ... Bagi aku ok jer .. sedap mata memandang .. Korang ? Dah .. dah .. jomm g jelajah sekali ngan aku ... >> My Little One

You May Also Like

0 comments