Jelajah Blog : Simple And Pure

by - Rabu, April 07, 2010

Entri aku ke 18 malam ni .. huhu .. sempatkah 20 entri ? insyaAllah .. go ben go . ... ari ni tido sorang ..leh berblog .. hhehehe ..

Ok ... kembali ke tajuk utama ... SIMPLE & PURE ... milik PUAN AISYAH HANI ... menjawab kepada pertanyaan yang ditujukan kepada aku , adakah aku ini orang kelantan ? Bukan .. saya ini dilahirkan di kuala lumpur tetapi kedua ibu bapa saya berasal dari Pulau Pinang .. hehe..

Header blognya aku suka .. mengambil doa dari Nabi junjungan kita , Muhammad S.A.W .. setiap orang yang masuk , akan membacanya .. dapat pahala ... ikhlas atau tidak , tu antara dia ngan Allah .. jgn dipersoalkan .. yang penting dibaca ... kan kan .. aku suka tu ..

Mempunyai sifat kekeluargaan yang kuat dalam blognya ini ...boleh nampak dari deretan gambar gambar yang terpampang di kiri kanan blog .. huhu .. Lama dah akak kita ni berblog ..dari 2008 tapi tak ramai kawan kan .... ermm ... kenapa boleh tak ramai ? kurang promosi ? tak join mana mana group atau berblog sekadar suka suka ?

Kalau nak serius berblog , kena cari geng .. geng yang terdiri dari blogger yang lama dan dah popular .. saya bagi antara blogger yang popular dalam list saya .. cari MAT GEBU , MAMAFAMI , UMMI , KAK YATI , PATIN DAN PASTA , ARIFF .. cuba tengok dalam list saya semua tu .. mereka semua tuu sangat friendly ... cuba cuba la masuk line ngan diorg .. insyaAllah ... meletop la nanti ...

Bab blog , adakah perlu saya komen untuk Puan Aisyah baiki ? Saya takde nak komen apa apa ... sebab bagi saya ok dah .. cuma .. kena rajin berjalan ke blog orang orang popular .. perhatikan apa yang mereka letak di blog mereka .. bandingkan dengan blog kita ... kenapa diorng buat begitu ? mesti ada sebab .. bukan suka suka tau .. ada makna tersendiri .. hehehe ..

Ok ? Paham ? Good luck ... pada rakan rakan sekali , mari masuk memberi semangat pada akak kita ni ... >> SIMPLE AND PURE

You May Also Like

1 comments

  1. ok ben.. saya pergi terjah..

    go ben go.. untuk pecah rekod :)

    BalasPadam