Pagi pagi dah bagi aku membebel

by - Jumaat, April 09, 2010

Berderet list jelajah aku ... tak pe .. aku tak mengeluh .. aku lagi suka nak g tengok .. eh .. lupa lak..

Salam dan selamat pagi ..

Emm... semakin ramai yang masuk ke blog ni .. Itu satu petanda yang bagus di mana aku akan beri semua ini pada korang jugak .. Bukan satu janji tapi aku berusaha akan membuatnya menjadikan satu kenyataan .. InsyaAllah ..

Semalam , aku ada cerita yang aku tersenyum kambing bila ada orang tertanya sapa aku kan .. aku bukan bangga ... jauh sekali nak riak .. bukan kaya pun kan ... Aku bukannya artis af ke apa .. aku cuma blogger biasa cam korang .. berblog untuk meluahkan segala apa yang aku rasa dan kalau ada rezeki $$ , aku terima dengan kesyukuran .. Yelah , tak susah susah nak keluar rumah n buat kerja part time kan .. cuma duduk je depan laptop tu.. cuma masa je la menjadi perjudiannya ..

Ada banyak perkara aku nak bebel pagi ni tapi nanti nanti la ..keje pon banyak .. tu pasal datang awal padahal masuk kije kul 8 ..

Untuk para blogger baru ( newbie ) , sabar dalam dunia blogging.. tak de orang masuk tak bermakna blog anda tak bagus cuma belum dikenali .. InsyaAllah ... kalau memerlukan pertolongan , buat je entri ... bagi link pada aku .. aku akan cuba tolong ..

Satu lagi , jika korang ada sebarang pengumuman dan memerlukan hebahan .. bagitau aku gak .. aku cuba hebahkan ..tapi pastikan berita tu adalah benar dan tiada udang di sebalik batu yer... ok .. aku nak jelajah satu blog sebelum mula kerja .. ;)

Jumpa lagi nanti ...

You May Also Like

5 comments

  1. salam.. wah bagus la.. dah terkenal pun tapi still berpijak di bumi nyata.. sikit pun tidak riak, sombong dan bangga diri.. cam ni la blogger yang patut dicontohi..

    BalasPadam
  2. hehe bagus ar en.ben ni banyak betul info2 yang leh di kongsi bersama... hehe jelajah blog tu ada tarikh akhir ke? hehe nak gak suh masuk my blog... hehe....

    BalasPadam
  3. ada masa jengah la..
    niat kan jek tuh tambah kenalan dan ilmu..
    :)

    http://mimz77.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. salam..
    ada masa jengah la ek..
    wat menambah ilmu dan kenalan

    http://mimz77.blogspot.com/

    BalasPadam