Wow ! Aku kagum benar dengan lelaki ini ..

by - Jumaat, April 23, 2010

Katanya, beliau tidak kisah sekiranya Anwar mahu melawan sewaktu menjadi timbalannya lebih 10 tahun lalu, namun tidak dapat menerima jika ia melibatkan perlakuan songsang itu.

"Tidak usahlah takut saudaraku yang lama, hadapi dirimu ke mahkamah, bersumpahlah di masjid dan bukannya di tepi masjid (sewaktu berceramah).

"Bersumpahlah seperti saudara Saiful Bukhari (Azlan) jika kamu seorang lelaki yang budiman," tegasnya.

Fuhh...dasat dasat ... macam macam nooo ... mana yang betul mana yang tak ? Sapa boleh tentukan ? Mahkamah ? Huhuh...No komen no komen ..

Tapi aku mmg kagum dengan dia dari dulu .. Visi dia ... perghhh.... sungguh pun ramai kata dia 'kuku besi' tapi sekurangnya , dunia 'tunduk' dengan beliau ! Bukan senang nak cari pemimpin gini ...

Ops.. aku terus g ke hujung cerita ek .. hahaha .. kalau nak tau .. jommm jelajah > Utusan Online

You May Also Like

7 comments

  1. POLITIK2..

    x tau sapa yg betui , yg salah .. x kisah le kalau org tu SGT2 BERANI di muke bumi ni .. x bermakna dia BEnar... kite tunguu nnt ...bkn manusia yg leh menghukum atau menilai pe yg manusia x nmpak ..

    BalasPadam
  2. dia, mmg idola ayu............
    hope dia sentiasa sihat, dan sentiaa berbahagia bersama keluarga tersayang

    BalasPadam
  3. seorang pemimpin seharusnya berpengang pada satu prinsip..susah nak puaskan hati semua org.janji apa yg kita buat tu utk kebaikan majoriti..

    BalasPadam
  4. saya angap die pemimpin yg bijak, tegas dan berwibawa..buruk mana dia bwk negara kt,kt kekal aman, sentosa, bahagia dan terus maju

    BalasPadam
  5. my idol... eb mmg suker & respect kat dier... ssh nak carik ganti...

    BalasPadam
  6. beliau memang idola saya..sangat kagum dengan cara kepimpinan beliau..beliau pemimpin yang bijak dan sangat berwibawa..

    BalasPadam
  7. en ben..smlam saya nampak en.ben dalam erl..en asyik dengan laptop..masa kat putrajaya sentral saya ade sebelah encik..ape2 pun good luck..

    BalasPadam