Jelajah Blog IBU : ADAMUMMY

by - Isnin, Mei 03, 2010

Hurmm .. blog ni patut dijelajah oleh semua blogger ni .. blog baru banget ..baru ada 7 follower .. Bukan sebab kesian tapi sebab best .. blog ni mmg best pe ??

" biar saya kenalkan diri yang bernama misseja nih...nama samaran saya misseja (*senyum simpul*)...blog saya adamummy (used to be my story, my, love, my life) nih didedikasi khas buat diri saya sendiri, diri orang yang menyayangi saya (walaupun dia tidak tahu kewujudan blog ini) dan diri orang yang ingin mengenali saya (walaupun tiada yang ingin)...saya tak kisah sebab yang penting bila Adam D dah besar dia boleh baca semua isi hati mummy dia...


Saya suka menulis...sebab itulah blog ini terwujud (ter bermaksud tanpa disengajakan)...melihatkan pada entri yang sikit walaupun blog ini mula bernafas sejak 2008, mungkin kamu fikir saya berbohong...tidak saya memang suka menulis, namun kebanyakannya hanya terlakar dikotak pemikiran...masalah utama saya (si penulis) ialah kegagalan menterjemahkan isinya di kanvas maya ini... "

Berapa punya terus terang la blogger ni .. haaa .. Bagi aku blog ni ok .. template .. warna latar semua ok ..takde yg pening dalam ni .. entrinya pun banyak yang jenis terus terang ..

Hurmm... kalau boleh jom kita meriahkan blog dia ..hampir patah semangat kawan kita ni .. jom jom >> ADAMUMMY

You May Also Like

2 comments

  1. ben!jelajah lah pulak ke blog saya
    :))

    BalasPadam
  2. salam Encik Ben...saya pn ada folow..blog tuu..
    En Ben..akak nak tya macam mana nak link banner blogger lain ke blog kita...akak ada masuk contest tapi x boleh link banner tu..boleh tolong akak tak...kita baru belajar niii

    BalasPadam