KELAB BLOGGER di FACEBOOK

by - Sabtu, Mei 08, 2010

Paling mudah untuk anda promote blog di FACEBOOK .. di sini .. Win win situation.. Jika nak tingkatkan traffik korang , ni adalah antara caranya ..

Semua blogger mesti invite kawan kawan dalam FB dia untuk ke KELAB ini .. Bayangkan satu blogger invite 100 orang ... 10 blogger dah berapa ?

Kalau korang update blog dan kemudiannya update di KELAB BLOGGER , sapa yang untung ? Ini adalah alternatif selain di GENGBLOGGER ...kena ingat , yang masuk GB majoriti adalah blogger sendiri ..

Jika di KELAB BLOGGER , mereka akan jadi silent reader untuk para blogger ... Jadi skarang , terpulang pada korang nak bersatu atau tidak ... bukan susah pun ... invite je diorng ..

KELAB PEMINAT NOVEL dah mencecah 20 ribu , takkan KELAB BLOGGER khas buat blogger hanya ribu jer ?

Nganga lagi ???? Jangan kata aku tak kongsi idea .. dah kongsi dan sekarang terpulang pada korang sendiri .. INVITE KELAB BLOGGER ...

You May Also Like

10 comments

  1. Ben...klw xcibuk la kn...mintak tukar nma link ((+))SpOt ThiS bLoG((+)) kepada HaFizRahMaN.com sbb dah overhaul blog=)

    BalasPadam
  2. 1st time komen nih..
    Hehehe.. Good effort bro :)
    Sudah join n invite kawan²..

    Love,
    PojiePooh Abdullah

    BalasPadam
  3. Uncle Ben di jemput ke blog saye,ade sedikit perbincangan,harap sudi memberi sedikit pendapat :)


    Encik Tikus yg buntu :(

    BalasPadam
  4. tak gemar sgt ber-FB... ntah... tengok la...

    BalasPadam
  5. Salam En Ben. Cemana nak popularkan blog kita? Saya penerbit/jual buku kecil2lan n guna blog utk cari penulis/jual buku. Masalahnya sya lemah skit hal brkaitan blog n seumpamanya ni. Bleh bantu saya? mey_abu@yahoo.com

    BalasPadam
  6. @Ahmad Ibn al-Man Har

    add ym saya .. benashaari@yahoo.com

    atau FB saya .. wunanthegreat@yahoo.com

    BalasPadam