Mencari Pahala Bila Berblog ..

by - Sabtu, Mei 15, 2010

Salam ..

Selamat pagi geng ... Sihat ? Makan dah ? Alhamdulillah.. aku ok ...jap lagi nak g makan .. ni kat hotel ni .. hehe...

Camana pagi ni ? Mental semua ok ? Dah ilang frust semalam akibat malaysia kalah ? Aku tak frust langsung sbb dah mmg leh rasa kalah ... Malaysia masih belum setanding dgn China dari segi berpasukan ... Tapi tak pe la..dah lepas pon ... Yang penting kita menang semangat 1 MALAYSIA ..

oH yer.. semalam aku ada buat entri berkaitan dengan ketagihan dalam dunia blog ni ... ramai ingat ketagihan aku ni satu tahap melampau ... Aku bukan ketagih bermain game ... ketagih berchatting .. tapi ketagih mengeluarkan idea idea dan kata kata ... mmg kadang kadang pembaca terasa seperti aku ni terlampau tapi kalau difikir fikirkan semula berapa ramai yang telah tersenyum setiap kali membaca entri aku ? Berapa ramaikah yang ketawa setiap kali aku berkata kata dalam entri aku ini ? Bukankah membuatkan orang tersenyum dan ketawa itu satu perkara yang baik ?

aku tak perlu membuat lawak seperti lawak senario untuk membuatkan orang ketawa .. aku hanya perlu bercerita dalam blog .. cukup mudah .. pahala pun dapat kan ... Terlalu banyak cara untuk berdakwah dan berblog adalah salah cara paling mudah .. kan kan ..

OK ok.. tamo bising bising .. aku nak g makan .. jap lagi ada sukaneka lak.. hahaha... aku kat mana ? Nanti aku cerita ekk

You May Also Like

9 comments

  1. sy ketagih bblog... hehehehehehee... tp x ganggu keje...

    blum mkn lagi...

    BalasPadam
  2. tension juga bila malaysia kalah kan... hmm tak sure sama ada diaorang dah buat yang terbaik ke tak.... anyway berblogging pun boleh ajak orang buat baik dan berkongsi ilmu yang baik kan..

    Apa Anda Rasa Bila Tulis Blog?

    BalasPadam
  3. :) hehehe saya sokong. walaupun tak selalu drop komen. kira kunun2 silent reader blog ben la. keep on posting ben. org yg ckp tu maybe bru follow blog ben semalam kot . ups

    BalasPadam
  4. aku tengok badminton sampai tertido depan tv ben....itu maknanya......

    **ko sambung sendiri la ben...hihi...

    BalasPadam
  5. kadang2 blog ni tmpt kite bagi ilmu,berdakwah,berjenaka,bergembira dan kongsi perasaan..huhuhu..suka blogging!!!

    BalasPadam
  6. yang penting niat...ap2 yang kita buat klw dengn niat ibadat kepada Allah..insyaAllah ada ganjarannya,,,yg penting dengan cara yang betol la ;)

    BalasPadam
  7. Selamat sarapan BEN..

    mencari pahala tidak susah, mencari dosa pun sangat mudah.

    Hanya akal yang menentukan nak cari yang mana.

    Thanks. Sharing is caring.

    BalasPadam
  8. ari2 dok pikir je ape nak tulis dlm blog kengkadang tu sampai terbawa ke tido...... tu maknanya????????????? ketagih ke hehehehe.... rasanye nak kongsi semua cite ttg ank bujang nur satu nie hahahaha... bo gitu?

    BalasPadam
  9. Salam,

    Wah seronok bercuti nih En Ben, ada Family day ker?

    BalasPadam