Curang ? Potong anu dia !!

by - Khamis, Jun 17, 2010

Adoi... isteri isteri zaman sekarang ini makin berani .. Adakah patut berbuat demikian ? Apakah kelayakkannya untuk melakukkan begitu ? Hurmm.. hanya mereka di bisik syaitan akan melakukannya ..

Tu kalau suami yang curang .. kalau isteri ? haa... jgn cari pasal woo.. Haa... Apakah faktor utama penyumbang kecurangan ? Banyak sebenarnya ... hurmm... Tapi perlu ke curang ni ? Best sangat ke ? Haih...sedapnya sekejap jee... wat sakit kepala jeeee...

Entah ler..ada yang pk bila nak wat keje maksiat ni , rela buat kat umah sendiri.. kat hotel , takut orang nampak..kat rumah , clear... Adoi... panas woo nanti rumah .. syaitan berpesta ..

Macam macam skang ni.. samada kawin atau tidak , kecurangan ini berlaku kerana bisikan syaitan ... huh ... camana nak hindarinya bisikan syaitan ni ?

Baca la sendiri kes terbaru ni ek .. >> CURANG

You May Also Like

4 comments

  1. x elok curang...nanti esok2 orang pulak buat kat kita..baru kita tahu seksanya org yang jd mangsa kecurangan:)

    BalasPadam
  2. kenapa Uncle Ben tak letak Shoutbox ? :P

    BalasPadam
  3. dua-dua salah, saya kira....

    si pencurang dan isteri yang tidak boleh mengawal emosi nya
    marah memang, siapa yang tidak marah
    tetapi kalau kita boleh mengawal marah, kita adalah yang lebih baik dari suami pencurang dan wanita tak bermaruah pasangannya itu

    BalasPadam
  4. Bila dah Syaitan menguasai diri....dah x nampak jalan yg lurus lagi....oleh itu bentengi diri dari dikuasai oleh makhluk jahat ini !!!

    BalasPadam