Ini barulah 'hot' !

by - Selasa, Jun 15, 2010

Sepanjang petang ni , aku keluarkan entri berkaitan tips pageviews buat blogger blogger YANG MEMERLUKAN . Aku mengeluarkannya setelah melihat ada blogger tertanya tanya dan tercari cari rentak untuk mendapatkan pembaca .. Jadi , aku dengan seikhlas hati dan rendah diri memberikan idea idea yang mana aku harap dapat menerbitkan idea idea lebih bernas dari mereka.

Aku hanya mampu menderma 'cangkul' dan terpulang pada mereka bagaimana nak menggunakan cangkul tersebut untuk mengusahakan tanah mereka .. Itu saja . Bukan tujuan untuk riak atau takabur..

Pada mulanya aku tidak mahu berkongsi tips tips aku kerana takut akan mendatangkan rasa tidak senang pada sesetengah blogger kerana mungkin akan tersalah anggap akan niat aku .. Namun bila memikirkan , mereka itu tercari cari tips , maka inilah saja aku mampu lakukan .. Aku tidak mengharapkan balasan atau juga pujian .. cukuplah bagi mereka ini memahami niat aku.. Itu saja.. Tips itu pun akan aku delete nanti..

Ok.. cukup bab tips pada hari ini .. sekarang aku nak berkongsi satu blog yang mana cukup panas bagi aku kerana komen komen yang ..ermmm ... wow weee..

Berdasarkan pengalaman beliau , aku rasa komen tu tiada makna kerana aku pasti beliau tau apa yang dilakukannya .. Jika ada kebaikkannya , alhamdulillah .. Jika sebaliknya , hanya Allah saja boleh membalasnya.. Sebagai rakyat , buat masa sekarang aku hanya mampu mendoakan kesejahteraan beliau dengan mengingati jasa jasanya ..

Jika berminat nak merasai kepanasannya ... >> BAKUN

BA : Bukan taksub ..

You May Also Like

2 comments

  1. thanks sebab bagi tips yg berguna

    BalasPadam
  2. heh. bakun? dari mula2 nis duduk bintulu [sebelum sekolah rendah] sampai la nis pindah perak [form 3] bakun tu tak dengar bunyi siap.. sekarang ni dah masuk 2nd year degree dah..

    BalasPadam