MAKTAB PERGURUAN KOTA BHARU - 3,800

by - Sabtu, Jun 05, 2010

Di saat aku ternanti siapakah yang bakal menjadi ahli ke 3,800 KELAB BLOGGER , akhirnya jam 8.30 malam tadi, rakan kita dengan menggunakan id MAKTAB PERGURUAN KOTA BHARU , telah meninggalkan komennya di wall KELAB BLOGGER .. Selamat Datang dan Terima Kasih ..
3,800 ahli KELAB BLOGGER ... bukan satu jumlah yang kecil namun aku rasa KELAB BLOGGER ini mampu pergi lebih jauh dengan jumlah dengan lebih besar ... Ini disebabkan jumlah blogger dalam negara terlalu besar ..

Peranan untuk mempromosikan kelab ini sepatutnya dipikul bersama .. Kenapa aku rasa KELAB ini patut dipromosi bersama ? Bayangkan jika anda mempunyai masalah dan perlu mewar warkan dengan kadar segera ... selain laman web sosial , blog adalah medan paling pantas ..


Selaku Admin , aku hanya perlu menghantar satu mesej pada semua blogger yang ada dalam KELAB BLOGGER ini dan meminta mereka mewar warkan dengan satu entri sahaja ..

Sudah banyak kali aku lakukan dan ianya sedikit sebanyak , ianya berjaya .. Apa pun , apa yang aku cuba lakukan ini adalah sebagai satu alternatif kepada semua blogger mahupun peminat blog bernaung di bawah satu bumbung tanpa sebarang gangguan dan masalah ... ;)

Pada yang telah menyertai kelab ini , jutaan terima kasih aku ucapkan ... aku bangga dengan kehadiran kelab ini ... bukan mudah untuk mengumpulkan blogger walaupun aku sendiri terpaksa melakukan promosi ... hehe ..





You May Also Like

1 comments

  1. cuma nak ucapkan jutaan terima kasih utk enchek ben kerana menyediakan ruang / tapak utk me war war kan entry tanpa perlu rasa bersalah.. heheheheh

    tq again enchek ben!!!

    BalasPadam