Nak sangat tembak orang ! Kan dah kena geng sendiri !

by - Khamis, Jun 03, 2010

Tu laaa ..beria benar nak tembak orang .. kalau dah gian sangat , g la Iraq ke..Afganistan ke... g perang kat sana... baru jumpa lawan .. ni nak tembak orang yang tak pegang senjata langsung .. Takut ke apa ? Dulu Allah suruh g perang , korang takut !! Skang nak tunjuk berani ? Dah terlambat bebbbb ... sori laa beb... mmg korang kaum yang dah dilaknat sampai bila bila ... Erk.. aku cakap pasal ISRAEL ... huhu..

Aku terbaca berita ni kat Berita Harian Online ... huhuhu...

Sukarelawan Turki minta doktor kita beri bantuan perubatan kepada askar Zionis cedera

KUALA LUMPUR: Seorang sukarelawan Malaysia, Dr Syed Mohd Haleem Syed Hassan yang berada atas kapal Mavi Marmara ketika diserang, sempat merawat dua anggota komando Israel yang cedera terkena tembakan rakan mereka sendiri.

Beliau berkata ketika serangan dilancarkan, keadaan menjadi tidak terkawal sehingga dua tentera Israel tertembak sesama mereka, seorang pada tangan dan seorang lagi agak parah dengan dua kesan tembakan pada dada.

seterusnya >> sini

You May Also Like

7 comments

  1. huh.. itu balasan segera!
    terus dapat!!

    BalasPadam
  2. padan muke si yahudi laknat tu.....pandai lak mitak tolong kite ...buek3

    BalasPadam
  3. Wahai kawan-kawan, jangan berdoa meminta Israel dilaknat kerana maksud Israel adalah "Tuhan kami".

    Isra = Yang Teratas = Tuhan

    El = Kami

    Fikirkan, kita berdoa kepada Allah tetapi mengutuk Allah tanpa kita sedari apabila melaknat Israel. Gunalah istilah "Yahudi Laknatullah". Sila sebarkan maklumat ini.

    BalasPadam
  4. IS = HAMBA
    RAEL =TUHAN

    http://www.benashaari.com/2010/03/yahudi-menurut-al-quran-hadis-taurat.html

    BalasPadam
  5. Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

    BalasPadam