Alamak ! PRO IMAM MUDA singgah blog aku..

by - Jumaat, Julai 23, 2010

Huk huk... blog picisan aku ini disinggahnya .. dah la tu , entri berkaitan rancangan IMAM MUDA tu tak sampai 10 patah perkataan pon .. hahaha... Apa pun rancangan tu mmg mendapat sambutan luar dugaan dari penonton .. aku kira ramai gak yang insaf bila tengok rancangan tu ..

Sepatutnya rancangan berbentuk agama termasuk juga drama , filem perlu diperbanyakkan .. cerita cerita barat yang boleh memesongkan akidah dan merosakkan akhlak anak anak muda patut lebih ditapis ... skit skit boleh la kan ...

Apa pun segalanya bermula dari rumah ... pendidikan asas bermula dari ibu bapa itu sendiri .. dan television tu boleh dijadikan platform menyampaikan ilmu dengan lebih berkesan .. jgn la dok sogok anak dengan kartun... asal anak nangis , pasang kartun.. diam laa budak tu .. dari kecik diajar gitu , abis la kan ?

Ops... terceramah lak.. hahaha ..berbalik pada PRO IMAM MUDA tadi tu , kalau nak baca komen dia .. jemput la membaca yer di entri tuu ... ni haaa... siniiii ..

Baca dah ?? Sekadar komen biasa kan ? Apa yang aku nak sampaikan ialah , hati hati dengan penulisan anda .. jgn ingat takde orang baca ... Ada tau !! kalau kutuk mengutuk tu , biarlah berfakta dan bertapis kalau tak nak muflis !

BA: teringat penapis air tebu ...

You May Also Like

5 comments

  1. tumpang lalu..imam muda terbaeeek!

    BalasPadam
  2. memang bro, aku jugak pernah menyiarkan satu entri berkenaan aduan & tak berpuas hati terhadap perkhidmatan yang di tawarkan. rupanya2 ada juga komen yang di balas oleh kakitangan tersebut.

    BalasPadam
  3. halamak bro. itu memang sesuatu yg memberangsangkan.

    bro, got one backlink to your blog in one of my entry on my blog.

    have time to look at it.. here the link to the entry.

    Still Didn't Get Used To It

    BalasPadam