Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 29 Julai 2010

Geledah Dapur Ramadhan Bersama .. Fina


Hehehe... pagi pagi aku dah jamu korang semua dengan ayam ni.. hahaha... Ayam masak cili padi .. cili api.. memandai je aku ubah.. hahaha ... Antara makanan feveret aku neh ... hehehe..

Mengikut entrinya , dia baru lagi dalam dunia blogging kategori masakan ni.. hehe.. bagus bagus .. kita kasi meriah ini dunia blog ... dengan wujud banyak blog masakan ni , pelbagai jenis resepi dapat dicuba .. kan kan ? hehehe.. maka , untuk berbuka nanti , pastinya lebih meriah dengan masakan yang lebih enak banget.. ahaks...

ok .. kalau nak tengok resepi resepi yang lain , mai la singgah kat blog FINA

0 komen :

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI