Sekejap jer berlalu ..

by - Isnin, Julai 19, 2010

Nak tunggu kehadirannya , skit punya terseksa nak melaluinya .. Bila menjelma , adakalanya dilepaskan begitu saja .. Malah tidak langsung digunakan dengan sebaiknya .. Dihabiskan dengan ala kadar sedangkan saat itu adalah saat yang patut digunakan terbaik ..

Percutian di Tioman , alhamdulillah.. segalanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang .. Perjalanan pergi dan balik merapatkan lagi hubungan suami isteri dari segi komunikasi dan juga persefahaman .. Segalanya dilakukan dengan perbicangan dua hala yang penuh dengan kasih sayang .. ;)

Disarankan pada pasangan yg dah berumahtangga , pergilah bercuti berdua bagi mengembalikan sinar kasih sayang dan nostalgia kemanisan bercinta yang satu tika dulu hangat tiada tandingannya .. Pupuklah kasih sayang sebenarnya yang mana kehadiran anak cumalah penyeri kepada kasih sayang tersebut dan sepatutnya cinta sebenar ialah pada pasangannya !

Sedar atau tidak , adakalanya pasangan suami isteri bila mendapat anak , terlupa pada suami atau isterinya . Baginya anaknya adalah segalanya .. tak kisah dah janji ada anak... Adakah itu tujuan berumahtangga ? Semata mata untuk mendapatkan zuriat? Walaupun itu adalah tujuannya , jgn ditinggalkan tujuan utama iaitu bersatu dengan si dia yang tercinta !

BA : tunggu tahun depan pula ..

You May Also Like

5 comments

  1. salam :)

    wah . Tips bagus ni . Heehee

    dah bertukar ke warna coklat la ;)

    BalasPadam
  2. salam enchek ben...


    waahhhhh
    coklat pulak...
    terkezut mie bila bukak blog nie ppeagi... ingat silap blog.. hihihihi chantekkk n cool...
    terasa nak makan coklat lak pepagi... hehehe
    sib baik ada stok kat pejabat coklat tudor gold dark coklat tiramisu almond.. keh keh keh....


    best ekh tioman..??
    tak nah g lagik...

    // klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

    BalasPadam
  3. betul bro..
    anak itu penyeri.
    tapi janganlah sampaikan laki/bini.

    BalasPadam
  4. waaaaa......sudah br maaa...simple n nice...

    BalasPadam