Adakah tempat tempat pelancongan kita bersih ?

by - Ahad, Ogos 01, 2010

Adakah tempat tempat pelancongan kita bersih ?
Paparkan untuk membawa perubahan



Sebagai warga negara Malaysia, kita seharusnya merasa bangga dan bersyukur dengan kemakmuran budaya, keharmonian negara dan kekukuhan politik serta ekonomik yang dinikmati oleh rakyat Malaysia. Selain itu, tanah tempat tinggal kita seumpama syurga di bumi, penuh dengan kekayaan alam semula jadi yang luar biasa dan indah. Alam inilah yang telah menjadi kekaguman orang ramai dari seluruh dunia. Malaysia adalah sebuah negara yang amat bertuah.

Kita tidak patut mengambil kesempatan atas kekayaan alam semula jadi negara kita. Sebaliknya, kita mesti memainkan peranan kita sebagai penjaga alam ini, bukan sahaja untuk memberi manfaat kepada seluruh manusia tetapi untuk anak-anak kita dan generasi yang akan datang. Ini bukan hanyalah tanggungjawab seorang individu tetapi inilah masanya untuk kita mengambil tindakan bersama-sama sebagai warga Malaysia, Satu Malaysia.

Paparkan fotograf di dalam forum awam khas yang telah diwujudkan oleh Kementerian Pelancongan khas ini dan bantu kami membawa perubahan. Mari kita bekerjasama dengan satu tujuan dan menjayakan 1Malaysia yang hijau dan bersih. “Ingatlah Pelancongan, Majulah Pelancongan” dan jadikan Malaysia satu destinasi pelancongan utama dunia!


Perutusan Menteri
Y.B. Dato' Sri Dr. Ng Yen Yen

Menteri Pelancongan Malaysia
www.motour.gov.my


Ada gambar gambar yg naik dikongsikan bersama ? samada nak puji atau sebaliknya ? sila muat turun di sini ..

You May Also Like

2 comments

  1. Wahh...N3 ni punya "SEO" yang bagus kan Ben....

    BalasPadam
  2. ada yang bersih tapi ada yang tak...utamakan kebersihan macam toilet, makanan, surau dan tempt tinggal

    BalasPadam