MAT GEBU dalam majalah JELITA

by - Khamis, Ogos 05, 2010



Salam ... selamat pagi kawan kawan .. hehe..

G kerja aku ari ni .. semalam terpaksa amik cuti sebab tak berapa sihat .. sbb tu tak berapa update sangat blog .. Bab update ni , ada 'orang' agak tidak berpuashati tentang kekerapan update di dalam blog .. ada yang tak suka sbb terlalu kerap .. hurmm .. aku antara mereka yang kerap update ... Sbb aku tak suka jaja satu entri selama satu hari .. Ke hulu ke hilir dengan 'buah' tu jer..

Walaupun 'buah' yang dijaja tu mungkin baginya 'berisi' dan bagus tapi ada jugak yang tak suka 'buah' yang terlalu berisi ... ada yang suka santai jer .. Masing masing punya tekak kan ? Jadi , jgn di komplen... Buat , baca .. Tak suka ? Pangkah x !

Personal blog ni , biasanya diupdate untuk menghilangkan rasa tekanan dalam diri .. Ingin diluahkan di mana kawan kawan boleh baca .. mudah jer .. kan ? Kalau nak berserius , aku tak rasa la personal blog ini akan cerita tentang aktiviti harian dia .. Maka , tak perlulah nak dikomen bagus atau tidak blog tersebut .. Tu pendapat aku... tak setuju ? Terpulang .. hehe..Aku tak maki sapa sapa dalam entri ni dan juga sebelum ini .. Aku cuba berhemah sebaik mungkin ..

Ops.. lari tajuk .. berbalik pada tajuk utama... blogger masakan popular kita , resepinya masuk dalam majalah JELITA .. wahh ..bukan sekadar masuk je tau , haaaa... masyuuukk wooo ... Kira 2 dalam 1 ... pada MAT GEBU , tahniah .. semoga terus berjaya ... ahaks ... nanti kirim duit raya ekk .. ahahaha...

You May Also Like

8 comments

  1. Erkkk....tak kenal lah mat gebu tu..macam baguss jee..nyampahss kan..

    BalasPadam
  2. perghhh
    memang kagum dengan dia!

    BalasPadam
  3. Salam Ben,
    Harap sihat sentiasa...oww padanlah smlm pagi akak perasan gak lmbt sikit update...tertanya2 gak..rupanya tak berapa sihat...
    Tahniah utk pemuda sedenak yg glamour tu..(Ah Mat Gebu)...akak tumpang gembira dan berbangga juga...uwaa masyuk ya....raya ni bolehlah dpt duit raya...kih3..

    BalasPadam
  4. Salam..ok la tu selalu update..jgn sebulan sekali baru nak upodate...terpulang atas diri blogger masing2 la kalo rasa n3 tu bagus nak baca bukak jer dan baca jer lah..betul tak Ben?.

    ish..glamer abang mat gebu sekarang ya!

    -saya budak baru belajar-

    BalasPadam
  5. betul tu.blog untuk release tension.cite ap anak cite. I agree with u. Kalau serius sgt, tak best.

    boleh beli majalah jelita ni

    BalasPadam
  6. wah, glamour la mat gebu kite.

    blog tempat nak share apa yang kita rasa tanpa niat untuk kaitkan dengan orang.
    so, betullah kan.
    kalau tak suka tekan je butang x,
    kalau suka baca je.
    =)

    BalasPadam
  7. tahniah pd mat gebu....mmg best ada blog, tp blog sy cam hidup segan mati xmau la huhuhuhuhu

    BalasPadam
  8. sama la dengan kita .. kerap update.. update tu pun mana yg termampu je & luahkan mana yg terasa. Nak komen ke tak tu terpulang lah kepada org yg membaca .. yg penting entry blog .. up to date =)

    BalasPadam