Surat oh surat ..

by - Isnin, Ogos 02, 2010

Salam sahabat ..

Apa khabar saudara di sana ? Saya di sini , alhamdulillah.. sihat sejahtera .. diharap anda dan keluarga pun begitu juga ..

Hehehe.. saja nak mengada .. teringat zaman sekolah dulu .. zaman menulis surat untuk sahabat pena .. Aku pasti korang pon mesti ada sahabat pena kan ?

Aku teringat pada seorang sahabat pena aku yang seingat aku dia bersekolah di sekolah agama sekitar Pahang .. aku tak ingat sekolah mana tah .. Camana aku leh kenal dia ? Hehe... Aku ada antar sati artikal untuk majalah Gelagat kot ..tak pon Gelihati dan artikal tu terpilih untuk bulan tu.. sejak tu aku dapat la surat surat untuk berkenalan dengan aku .. ada la 3-4 orang tu jadi adik angkat .. hahahaha.. lawak kan ?

Zaman surat menyurat membawa seribu kenangan manis buat kita ... zaman ni mana ada dah .. kalau ada pon surat saman atau surat PLKN .. hehe.. Erk.. lupa lak.. kalau korang bagi surat kat bf / gf , korang letak bedak tak ? hahahaha ...

You May Also Like

2 comments

  1. tak pernah ada sahabat pena dan berutus surat. masa zaman2 mengayat dulu ada la gak main surat tp x de smpi letak bedak. har har har, tahap kronik tuh

    BalasPadam
  2. nourul pun pnh tulis surat kt shbt pena..
    tp die yg bg surat tu dulu,tak silap dr sungai udang,melaka..
    nourul tnye mane dpt alamat nourul,die kate kt mjlh..
    yg peliknye nourul xpnh pon ltk alamat nourul kt mjlh..sdkt kemusykilan la kt situ..huhuhu..

    BalasPadam