Tempias blog masakan .. terima kasih ..

by - Khamis, Ogos 12, 2010

Dah masuk hari kedua berpuasa .. 2 hari ni jugak la tempias dari blog masakan masuk blog aku .. Paling tinggi aku dapat ialah dari blog Mat Gebu ( hasil dari pertukaran suka sama suka feed ) dan diikut blog kak Ummi Zaihadi , kak LG , kak Hana dan blog personal , BORAK KOSONG ..

Tu antara yang tinggi la ... ini menunjukkan di bulan Ramadhan , pengguna internet terutamanya kaum hawa ini gemar mencari resepi resepi bagi menyediakan juadah berbuka puasa dan juga resepi biskut raya .. Semalam saja blog Mat Gebu hampir mencecah 8 ribu UV dengan PAGEVIEWS setinggi 25 ribu manakala Kak Ummi pula buat kali pertamanya hampir mencecah 4 ribu UV dengan PV hampir 14 ribu .. itu semalam , dah sejarah itu berulang lagi hari ini yang mana setiap minit tidak kurang 100- 200 orang mengunjungi blog mereka ..dan aku Justify Fullserta BORAK KOSONG terkena tempias mereka ..

Apa yang bestnya jika mereka mempunyai BE ( Buffered Earnings ) , pasti akan tersenyum lebar.. Menurut salah seorang mereka , buat sejarahnya hari pertama dapat BE dan jumlah $$ sangatlah mengejutkan .. hehehe ... dasat wooo ...

Inilah rezeki Ramadhan buat blog masakan .. Tahniah buat mereka dan juga jutaan terima kasih daripada adikmu ini .. hehehe .. Dan buat blog blog yang telah meletakkan link blog aku di blog mereka juga , aku amat menghargainya .. Terima kasih jua untuk anda ..

BA : Semoga amalan kita di bulan Ramadhan ini diterimaNya ...

You May Also Like

4 comments

  1. Sama-sama....jangan serik yea selalu kena usik dengan kami...

    BalasPadam
  2. salam..ummi pun suka jenguk blog mat gebu..mmg mabeles masakannya..

    salam ramadhan ben ashaari...

    =)

    BalasPadam
  3. Terima kasih banyak jugak la kat Ben kerana telah mencurahkan ilmu dan membuka mata kami bahawa berblogging bukan saja untuk suka-suka, di samping mengeratkan persahabatan di alam maya,elok ada hasil sikit drp xda terus kaan..hehee..Betul cakap Mat tu Ben, kita org mmg ganazzz punya usik, kalau tak tahan kasi tahu eh..takut nnt naik pulak bacaaan termometer Ben..hahahaha..Terima kasih sekali lg Ben! Teruskan usaha murni Ben tu..

    BalasPadam
  4. to kak ummi...
    Kak, jgn lupa perjanjian kita tu syyyhh..dediam.. Caya lah kak rabbit ada "Buff"...

    BalasPadam