18sx ..Tak boleh tidur ? Meh aku bagi pemuda ..

by - Selasa, September 07, 2010

Khas buat pasangan suami isteri ... yg belum bernikah , sila cari ibu bapa dan minta lakukan untuk anda .. adik pon boleh la.. hehe ..

Bagi pasangan yang ada sijil nikah yg diiktiraf oleh jabatan agama Islam , kadang kadang bila terlalu penat , amat sukar sekali nak tidur .. betul ? Jangan amalkan makan ubat tidur .. bahaya untuk jangka masa panjang ..

Apa yang perlu yang anda lakukan ialah , minta pasangan anda yg anda cintai itu urutkan tapak tangan anda .. Urut dibahagian jari jemari dan belakang tapak tangan .. Urutlah secara perlahan lahan dan penuh manja.. Ikhlas juga penting ... kalau tak rasa cam tangan diurut dek streamroll jer ! Hayatilah urutan pasangan anda itu .. Dijamin belum sempat nak bukak cerita , keretapi dari utara pasti akan sampai !!

Dipercayai juga urutan tapak tangan ini mampu menghilangkan sakit kepala atau pening .. Aku dah cuba .. mmg berjaya .. Satu je pantangnya .. pastikan bila urut tapak tangan tu , bahagian lain tidak terlibat .. kalau tak , naya ! Sakit kepala akan berjangkit pada pasangan anda ! Kenapa ?? Sbb awal pagi dah kena mandi wajib !

You May Also Like

8 comments

  1. HAHAHA!!

    btul ka? cnfirm jd? kal0 taleh td0 bkn sbb penat cmne?

    BalasPadam
  2. Isu ni dulu saya pernah dgr dari seseorang pasal satu pasangan nihh...jeng..jeng..jeng....siapa kah itu...hahaha..syyhh..dediam rahsia..

    BalasPadam
  3. hahhaa..tips yg bagus...3 minggu lagai saya akan berkahwin...boleh try ni...hehee

    BalasPadam
  4. hahahahahahahahahaha

    ayat last tu tak tahan tuhh

    BalasPadam
  5. heheheheheheheheehehee leh cuber try test.. :D

    BalasPadam