Betul ke boleh dapat duit dari blog ni ???

by - Khamis, September 16, 2010

 

Aku pasti ramai dah baca artikal berkenaan NUFFNANG tu kan ? Pasti ada yang terjojol bijik mata bila ada blogger sampai beratus ribu dapat setahun .. hehehe .. Yeker ?? Boleh caya ke ?? Aku no komen.. Tu dia boleh komen kat LHDN .. aku tamo masuk campur yer .. siapa la aku kan.. bukan fofular ponn .. ehehe ..

Ok ..berbalik pada cerita dongeng kita neh .. Betul ke ? Aku pasti ramai dah mula dapat cheque dari Nuffnang walaupon RM50 .. Tu semua pembakar semangat ..  mesti nak pastikan segalanya benar belaka bukan ? Sehinggakan ada blogger yang hangin satu badan sbb g bank tapi tak leh cashkan , yer ? hehehe... Jgn tensen .. jadikan pengalaman berguna.. sekurangnya dah belajar sesuatu yang baru bukan ? Bagi yang belum bank in kan cheque Nuff tu , sila lakukan demikian ... Depositkan cheque anda tu ke dalam akaun bank anda yang telah wujud.. jika belum pernah ada akaun bank , sila wujudkan satu kerana pastinya akan ada cheque dari Nuff lagi.. insyaAllah ..

Aku , pada mula antara mereka yang sukar percaya tentang pendapatan melalui blog ini .. Tapi setelah setahun mengkaji  selok belok mengenai blog ini , hasil pendapatan dari blog ini bukan saja dari Nuffnang tetapi dari banyak sumber .. Apa yang perlu korang buat ialah rajin mengkaji dan membuat penyelidikan .. 

Aku bagi satu contoh paling mudah dan senang .. BLOGSHOP .. selain letakkan NUFFNANG di blog korang tu , korang boleh meniaga di dalam tu .. Perhatikan produk produk yang ada di depan mata korang .. seperti hasil kraf orang kampung yang mana korang mampu jadikannya bisnis sampingan ..

Terlalu banyak sebenarnya .. cuma kadang kadang kita ni terlalu asyik dengan yang ada di depan mata .. tak ingin mencari dengan lebih mendalam ..

You May Also Like

4 comments

  1. "Sehinggakan ada blogger yang hangin satu badan sbb g bank tapi tak leh cashkan , yer ? "

    Berdasarkan pernyataan yang encik ben katakan ini, betul ke?? Baru 1st time aku baca statement ni.. Hahahaha

    http://blog-ayie.com

    BalasPadam
  2. Tumpang lalu..nak tarik trafik..nak merase gak cek dr nuffnang..hakhak

    BalasPadam
  3. Blog saya dah setahun...baru dapat RM 14.00. Letih letih

    BalasPadam