Ahad, 26 September 2010

I takde kereta dan motor .. jadi u tak nak keluar dengan i la yer ?

 

Hehe.. dilema seorang lelaki bergaji kecil ... Nak mengorat awek , tapi segan sbb majoriti perempuan skang nak keluar je mesti ada kenderaan sendiri .. Perkhidmatan awam tak main yer !!

Betul ke ?? Aku sendiri pernah kena sendiri .. aku mmg takde kereta dari dulu sampai sekarang .. Tak percaya ??? hehehe.. Awek tu siap tanya aku .. aku bawak kereta apa ? Aku tanya kenapa ? Dia kata kalau nak keluar , aku kena amik dia kat rumah .. kalau tak , dia tak nak keluar.. Korang tau aku kata apa ??

" Kalau gitu , sampai ke tua la tak kawin ! " Tak sedar diri lagi tu .. dah la umur tu nak menjangkau 30 tahun , tapi ada hajat memilih ? Kalau sendiri tu bekerja bagus dan rupa ala ala artis , tak pe la gak .. Ni cuba la cermin diri sendiri tu dulu .. baru leh memilih ..

Aku tak kisah pon ... cuma kesian makin ramai perempuan dapat pangkat DATUK  ANDARTU ... Sampai yang lebih 30 an pon masih dok memilih ..takkan tak sedar kot diri makin nak expired ?? Lelaki lain la.. makin tua makin ganteng.. hahaha ... Jgn marah aaa..

Tak kisah sebenarnya kalau perempuan nak memilih demi masa depan dia .. tapi apa salahnya memberi peluang seandainya ada insan yang benar benar ikhlas dan binalah kehidupan bersama dari bawah .. Kalau nak tiba tiba menjulang setinggi langit tu , kena la belek diri tu dulu .. Kalau layak , tak kisah la.. kalau tak ??

7 komen :

TMUkmkd berkata... [Reply to comment]

tu semua pilihan :D
kalau kita mahu, kita dapat.

rgds,
syafiq.net

SYaMiLa berkata... [Reply to comment]

maybe wanita skrg ni lebih berhati2...

FaizalSulaiman berkata... [Reply to comment]

lelaki makin tua makin ganteng!

hahaha

tepat sekali:P

nur berkata... [Reply to comment]

tapi bahaya gak.. kdg2 laki tu tipu berkaya eh bergaya tapi semua pinjam.. dah kahwin baru bocor rahsia.. naye gak

ALL IN ONE

Nur Hawa Mohd Zin berkata... [Reply to comment]

kalu awe dia ada motor sekalipun awe tak naik sama...better naik pengangkutan awam...heheheh...

manggosteen berkata... [Reply to comment]

ada moto pun belom tentu dapat..
kekekekeke..

cuteyes berkata... [Reply to comment]

eh,naik pngangkutan awam sama2 lagi best laaa..ade 'driver'.hehe..masa bersama lagi berkualiti.kalo bawak kete or motor,dia nak kena drive lagi.nak layan kita lagi..haaa..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI