RAY BAN

by - Selasa, September 07, 2010

Ray ban bukan lagi satu nama asing buat peminat-peminat kaca mata hitam malahan jenama yang telah wujud sejak tahun 1937 kian utuh menunjukan jenama ini mendapat tempat di hati pengumpul dan penggemar sunglasses.

Sedikit sejarah ringkas tentang Ray ban, mula dicipta untuk penggunaan tentera US Air Force untuk menghalang glare ketika melakukan penerbangan, dengan keluaran model awalnya aviator. Pada tahun 1990, BL telah menjual Ray ban kepada syarikat Optical terkemuka Italy iaitu Luxottica dengan harga USD 1.2Billon.

Kini di pasaran, terdapat pelbagai pilihan model Ray ban sesuai untuk digayakan oleh lelaki mahupun perempuan. Kaca mata perlu dipilih berdasarkan beberapa ciri seperti lens yang digunakan, rekabentuk frame, perlindungan dari sinaran ultra violet (UV), coating dan tinted pada cermin serta ciri istimwe lapisan anti-calar.

Ray ban Malaysia | Malaysia Sunglasses merupakan laman rasmi jual beli Ray ban seumpanyanya di Malaysia. Para penggemar Ray ban masih lagi boleh mendapatkan Ray ban vintage dan rare disini seperti model keluaran Bausch&Lomb (BL) atau Olympic Limited Edition serta Ray ban baru dengan harga menarik. Juga terdapat high grade AAAAA di mana kualitinya 99% seperti original.

Model yang mendapat sambutan hangat di Ray ban Malaysia adalah Ray ban Wayfarer 2140. Sememangnya Wayfarer merupakan sunglasses top model selling of the year. Mempunyai gaya classic-modern menjadi Wayfarer sesuai di gayakan di mana-mana majlis atau secara santai.


wayfarer 2140


Pelbagai model Ray ban boleh di dapati di Ray ban Malaysia, juga menyediakan khidmat droshipping,dan kepada yang ingin menjalankan perniagaan kecilan boleh mendapatkan Ray ban dengan harga borong disini. 100& guaranteed satisfied, high quality certified.

You May Also Like

0 comments