Takkan tips lagi ?

by - Rabu, September 29, 2010

 

Ops.. sebelum aku terlupa ... Sila beritahu pada mereka yang berminat dengan sukan GOLF ini , bermula 1-3hb OKTOBER ini akan berlangsungnya MALAYSIA GOLF FAIR di PWTC .. Terima Kasih ..

Berbalik pada aku .. hehe.. aku rasa tak de tips dah untuk kali ni sbb abis dah semua rahsia aku , aku berikan .. hehe.. rahsia asas jer .. bukan besar mana pon .. Kalau nak lagi besar tu kena godek otai otai yang berjaya la cam blogger blogger fofular gitu.. cam aku ni , takde maknanya... apa yang aku tau , dh aku curahkan .. jika aku teringat , baru aku bagitau yer ..

Cuma pesan aku , bukan mudah untuk berjaya.. Dalam apa jua bidang kita nak ceburi , tiada jalan singkat untuk berjaya .. Bak kata jiran sebelah umah aku , " Cepat kita naik , maka cepat juga kita jatuh  .. Maka berhati hatilah semasa mendaki .. Jangan pandang depan saja.. Pandang kiri , kanan dan paling penting , jgn lupa pandang belakang ! Ini kerana jejak jejak yang kita tinggalkan amat penting untuk kita gunakan kembali sekiranya kita terjatuh ."

Berblog dengan gembira.. tak perlu tertekan .. Bukannya hari ni hari terakhir kita berblog.. Ada umur ada rezeki , kita pasti bersua lagi.. Nak kalut apa kan ? Yang pasti setiap kali kita mengupdate entri tu , jgn sekadar manisan je kita beri .. perlu ada khasiat yang berguna untuk minda pembaca.. Barulah berbaloi... pasti mereka kembali ..

TIPS : Jangan lupa,  pembaca juga berpendidikan ..

You May Also Like

13 comments

  1. selamat pagi en ben..

    inilah tips yg paling asas..berblog utk suka2 bg ketenangan jiwa..jika kita suka dan bahagia..semua akan nmpak baik2 sahaja...hepi2 blogging..

    BalasPadam
  2. btul tu bro. skrg tengah buat satu survey pasal alam sekitar, t6api buat masa ni, sebahagian besar yg jawab survey kat blog den budak universiti. survey masih berjalan... :)

    BalasPadam
  3. sokong en ben jugak. hehe. kene banyak belajar lagi kalau nak jadi blogger yang berjaya. betul tak?

    BalasPadam
  4. yeay .. yeay .. nak pegi MALAYSIA GOLF FAIR. TQ for the info eh.

    BalasPadam
  5. @Sititu sudah semestinya..kalau dah berjaya pon kena belajar lagi.. mana tau ada tips baru..

    BalasPadam
  6. continuous education..
    by en ben.. thanks

    ALL IN ONE

    BalasPadam
  7. Yang penting kena ikhlas..Keje apa pon kalu buat sambil2 tak menjadi dgn jayanyer.

    BalasPadam
  8. betul tu.. tips asas dh berguna.. kalau semua tips kita bagi.. tempat cari makan kita nanti lepas ni dah takdalah..hehe

    BalasPadam
  9. @Tn.Punya
    boleh bagi tips lain cuma rasanya takat ni aku guna tu jer... takde nak sorok pon... hehe

    BalasPadam