Aku cukup takut di situ ...

by - Sabtu, Oktober 30, 2010

 

Baru aku terbaca satu kejadian kemalangan di GENTING SEMPAH ( KM38) melibatkan sebuah bas pelancongan dan 6 orang maut manakala 21 lagi dilaporkan cedera .. lanjut di sini ..

Aku tak tau la kenapa kawasan ni amat menakutkan aku .. tak kira pegi dan balik .. kalau aku berjaya melepasi kawasan ni , aku amat amat bersyukur sangat ... berdoa je dalam hati bila lalu kawasan ni..

Bagi mereka yang tak pernah lalu lagi , kawasan ni terletak di lebuh raya Karak untuk menuju ke Pantai Timur .. Mmg jalannya amat merbahaya dan selekohnya amat tajam... Aku pelik ada jugak kereta yang dipandu laju sewaktu menuruni bukit di situ ..

Satu lagi laluan lebuh raya ke Pantai Timur yang aku takut ialah Bukit Tujuh .. Huhu.. tu kalau terlalai , mmg ke gaung terus la jawabnya.. Evil betul kan ? Semoga kita semua dilindungi oleh Allah dari sebarang bala bencana ...

You May Also Like

6 comments

  1. tulah, saya dah tau gak berita ni dari twitter tadi..saya pun ngeri jugak..tu pasal kalau nak jalan asik nak g melaka ngan pd je..huhu..

    BalasPadam
  2. jln ni best. tp sgt3 bhye.. rmai yg suke bwk laju..

    BalasPadam
  3. bukit tujuh tu mmg seram bro..cukup2 seram, kalo drive balik kota bharu aku kan pastikan sebelum maghrib dah lepas kawasan bukit tu.. Takziah Buat Keluarga Mangsa

    BalasPadam