Aku dan RedMummy ?

by - Sabtu, Oktober 23, 2010

 

Hurm.. tadi ada seorang sahabat lama di FB tanya aku , antara aku dan REDMUMMY sapa lagi top ?  Erk ...

Sudah tentu dia .. dia orang lama... dah bertahun dalam dunia blog ni .. Lagi pon dia selalu kuar kat media mahupun seringkali dipromosi dek NUFFNANG .. Rajin turun events NUFFNANG... maka cepat la naik .. Maka sudah tentu aku tidak setaraf langsung dengan dia .. kan kan ? 

Sebenarnya ramai tak sedar .. terlalu ramai blogger yang lebih bagus tetapi 'tersorok' .. low profile.. tidak mengejar populariti .. dan paling bagus , tiada 'iklan' langsung di blognya .. haaa.. camana tu ?

Dunia blog ini ibarat benua .. belum tentu kita mampu menjelajahi keseluruhan dunia blog ini dan menentukan siapakah bagus dan siapakah lebih 'otai' ... Yang pentingnya ialah , maklumat yang hendak disampaikan.. Tak kira lama atau baru , masing masing ada kelebihan , keistimewaan dan kelemahan .. Ambil mana yang boleh diambil .. Jangan mengutuk atau memburukkan antara satu sama lain kerana belum tentu kita sendiri bagus .. kan kan ?

You May Also Like

8 comments

  1. kadang2 nak komen pun takut... takut ada yang kecik hati... walaupun kita anggap ianya membina mungkin sesetengah orang lain sebaliknya..

    BalasPadam
  2. hanya org lain yg dpt menilai diri kita hebat atau tidak.

    saya setuju. tak semestinya top alexa belog dah hebat. isi pun kena mantap dan bermanfaat juga~~

    BalasPadam
  3. Masing-masing ada keistimewaan tersendiri...pmnt masing pn rmai...siap da blh jd ckgu utk blogger br mcm sy ni...hehe..;p

    BalasPadam
  4. BA; Usaha & rezeki masing2....

    BalasPadam
  5. ha'ah..tadi ade jumpa blog yang santai, tp sedap je layan..hehehe..nak promo ke kat sini? kang terkejut laks tuan dier..tadi baca pon as silent reader je..hikhik..

    BalasPadam
  6. en.ben ada tengok x kt tv3 rancangan soal jawab cakap pasal blogger kt malaysia.. 29 sept dulu..

    BalasPadam
  7. setuju la dgn en ben dan komentar2 di atas.. blog masing2 dan tujuan masing2 kan.. tak lama lagi en ben akan setarafla dgn RM
    ALL IN ONE

    BalasPadam