Alhamdulillah .. akhirnya ada juga entri aku memberi manafaat ..

by - Isnin, Oktober 11, 2010

Petang tadi , ada ada seorang kawan pembaca blog meninggalkan komen secara offline .. Aku terkejut membacanya .. berkaitan dengan entri ini ( link ) ..

Sebenarnya aku terkejut bercampur gembira dan bersyukur sekurangnya kurangnya ada juga yang 'tersedar' dari satu perasaan tidak puashati terhadap pasangannya .. Alhamdulillah .. sekurangnya satu pasangan kembali aman .. hehe..

Begitulah kita ini .. selagi kitamanusia yang sering menilai sesuatu perkara dengan mata kasar , maka kita takkan nampak kehalusan di sebaliknya .. Maka sampai bila bilalah kita akan berada di takuk itu saja..

Perhatikan .. perhatikan.. perhatikan .. buka mata .. buka akal fikiran .. Kenapa dan mengapa ... fikirkan .. Ada tujuannya Allah memberi kita akal dan fikiran .. Bukan hanya untuk mencari salah seseorang tetapi juga kebaikan mereka ..

Antara sedutan dari msg tersebut :

" ur post abt lelaki romantic tu , i really owe u a life .. tqvm for posting that .. baru la i faham my husband .. i slalu amik ati dgn dia .. tp bila baca ur entry .. baru la i nampak the truth .. my husband is rather tooooo gooood to me .. "

Alhamdulillah ... lega aku membacanya .. baru leh tidur dengan nyenyak ..

You May Also Like

4 comments

  1. Tumpang bangga dengan Ben.... Bukan N3 saja2 tanpa faedah...

    BalasPadam
  2. alhamdulillah..teruskan beramal jariah Ben..kami support dr belakang kiri kanan dan depan..hehe

    BalasPadam