Amaran Keras !! Erk ..

by - Selasa, Oktober 05, 2010

 

Jentera pilihan raya jangan masuk Galas - Orang Asli

KOTA BHARU 5 Okt. - Masyarakat Orang Asli di Galas menubuhkan pasukan gerak gempur sendiri dan tidak mahu diganggu oleh mana-mana parti politik semasa kempen pilihan raya kecil di situ tidak lama lagi.

Ketua Masyarakat Orang Asli kawasan itu, Pandak a/l Panjang Ey berkata, jentera pilihan raya parti tidak perlu masuk ke kawasan mereka semasa kempen nanti.

"Kami mempunyai jentera gerak gempur sendiri untuk berkempen dalam pilihan raya kali ini," katanya pada majlis ramah mesra dengan pimpinan Pas Kelantan di kediaman rasmi Menteri Besar di sini hari ini.

Pandak berkata, pemimpin-pemimpin masyarakat Orang Asli juga harus diberi peluang untuk berceramah bagi menyuarakan masalah dan aspirasi masyarakat itu pada pilihan raya kecil itu. - Bernama

- Utusan -

Kata BEN : Tu diaaa... hehehe... Apa kata BN pulak ??

You May Also Like

7 comments

  1. En.Ben..aku takut diaorang salah paham kot..nnti diaorang ingat 'jentera' tu jentera berat mcm Bulldozer tuh..mmg la diaorang tak bagi.kan pantang larang diaorang tuh.hehehe..kena ada orang bg penerangan nih..hehehe..

    BalasPadam
  2. kita sama2 tunggu.....ada harapan dapat bonus tak? hihihihih

    BalasPadam
  3. Ceq kata tak tiau.. Hahaha

    New Entry ProfHariz
    Berkahwin USia Muda

    BalasPadam
  4. BN tak akan cakap apa-apanya.diorang reti letak duit n janji kosong je.tapi jangan main2 dengan orang asli tue.nama panjang tue.huhuh

    BalasPadam