Tak baik orang kata kan ?

by - Rabu, Oktober 20, 2010

 

Untuk pertama kali dalam hidup aku , kehidupan aku bermula di hotel utk ke pejabat ..Biasanya dari rumah la kan ? Hehe.. satu kenangan yang pastinya aku takkan lupa sampai bila bila..

 image image    

Bermula hari aku di Hotel Traders yang dalam kawasan KLCC , seawal  630 pagi.. bersarapan (FOC) dengan wife dulu... makan je apa nak makan.. nasib baik pagi ! maka pilihan makanan aku agak terhad .. malas nak mengah pagi pagi .. huhu..

Kemudian , kena la jalan kaki ke KLCC untuk amik PUTRA ke Stsn LRT Masjid Jamek .. Huhu.. nasib baik dekat .. tapi berpeluh la jugak .

Dan akhirnya sampai ke PWTC ... Yang pastinya penuh dengan ahli ahli UMNO .. Alhamdulillah , sempurna sekali pagi aku tadi .. Cuma , bila jejak je kaki kat pejabat .. kepala kembali serabut .. hehe..biasa la kan ..

Tu la.. orang kata , tak baik pagi pagi 'angin' .. tapi nak buat camana .. Angin yang timbul pon bukan diinginkan.. tapi tak pe la.. biar je...

Tak pe.. kita biarkan hari ini berlalu begitu saja.. Yang pastinya , selepas waktu kerja nanti , aku nak  laluinya dengan penuh bermakna.. Yearghhhhhhhhh...

You May Also Like

2 comments

  1. mula kn hari yg ceria.. klu pg2 dh moody, mmg spjg hari akn rasa moody kn..?

    BalasPadam