Tahniah BN !

by - Jumaat, November 05, 2010

 

Tahniah kerana berjaya memikat pengundi pengundi di Galas dan Batu Sapi ... Diharapkan BN akan melunaskan segala janji janjinya secepat mungkin .. sbb nanti PRU akan datang akan tabur beribu jenis janji lagi .. Maka sebaiknya tunaikan yang dah ditabur tu dengan kadar segera ...

Maka skang tanggungjawab GALAS di tangan BN ... Nak bangunkan dengan segera... Yeargh... ada mata memandang skang ni .. Nak gak tau apakah tindakan Pemuda Umno yang turun ke sana ari tu selepas ini .. Apakah mereka akan turun lagi.. Begitu juga Puteri Umno .. Pasni nak singgah lagi ke ? Ke nak antar je anak anak buah yang tak tau apa apa tu kat sana ? Hurm..

Aku bukan anti UMNO dan bukan juga anti pembangkang cuma aku tak suka kat satu parti yang mengarut tu  je.. hehehe .. PAS ok lagi bagi aku .. Aku tak nak bangsa asing kata MELAYU ni pandai cakap jer tapi tak reti buat kerja ! Aku melayu yang beragama ISLAM .. Dua parti yang berebut kuasa ni pon MELAYU ISLAM .. Kalau dua dua tak boleh buat kerja , sapa lagi yang kita nak harapkan ???

Jangan sampai kuasa jatuh ke tangan yang salah .. Merana anak cucu kita nanti ...Erk.. aku anak pon lom ada lagi.. heheh..

 

PROFILE ANITA

" Aku bukan gadis manja yang korang cari, bukan gadis cantik yang suka dikejari. Aku gadis biasa yang turun ke bumi untuk mencari cinta Illahi :D "

You May Also Like

9 comments

  1. Tahniah. Masa untuk melaksanakan amanah dan kepercayaan yang diberi kepada yang menang. Yang kalah bolehla tidur lena. Hihihi.

    BalasPadam
  2. politik isu paling pening nak buat bncang. >_< memang patut pilih ikut individu yg btanding tu sdri, bukn sbb parti. paling tak suka bila yg sane kutuk sini, sini kutuk sane.

    BalasPadam
  3. betul3!
    jangan masa nak pilihanraya jer turun padang ambil tahu masalah rakyat lepas tu terus sunyi tak berbunyi...

    *janji itu dikota... :D*

    Orang Johor kuat ber'facebook'?

    BalasPadam
  4. tahniah buat ben..berani meyuarakan pendapat kat sini.tak kira umno atau pas memerintah..yg penting islam dan melayu terbela. siapa yang nak membela kita..kalau bukan bangsa sendiri..berkobar2 makcik!

    BalasPadam
  5. politik itu suci tapi dicemari dengan kekotoran.... salah satu tanggungjwb seorg muslim ialah pemilihan pimpinan yang tepat..

    BalasPadam
  6. aku pun tak suke kt 1 parti yg mgarut tu

    BalasPadam
  7. betul tu ben, janji harus dikota, turun padang tgok rakyat selalu bukan masa Pilihan raya saja...

    tahniah bg yg mng, terima jelar seadanya..

    BalasPadam
  8. Ya Allah tak sedar pun nama Anita naik kat sini. Baru check stats kat belog, dan baru sedar! :)

    terima kasih en Ben!

    BalasPadam