Kepentingan broadband bagi ku ..

by - Isnin, Disember 13, 2010

 

Sebagai seorang blogger picisan yang  mana aku senantiasa mengemaskini blog agar senantiasa dikunjungi pembaca , broadband amatlah penting bagi aku ..  Walaupun aku berada di kawasan yang ada WIFI , aku tetap menggunakana broadband.. Malas nak berkongsi dengan orang lain ..

Aku tak tergerak hati lagi untuk menggunakan talian internet tetap dan belum berkemampuan untuk guna dua dua .. hehe.. kena jimat ... Lagipun aku kat rumah berapa jam sangat kan untuk guna talian tetap tu ..Bukan tak berminat cuma lom sampai waktu .. Kalau dah pindah rumah sendiri , mungkin aku akan pasang .. hehe..

Boleh giler jap aku kalau aku tertinggal broadband .. Skang ni aku guna HTC HD2 yang mana mempunyai router di dalamnya yang memudahkan aku mengupdate blog dengan menggunakan laptop dengan pantas manakala untuk browsing , aku guna pda tu.. Untuk menjawab email pon guna tu ..

Walaupun broadband kadang kadang mendukacitakan kita , tapi apakah pilihan yang kita ada ? Lebih baik ada walaupun seciput dari takde langsung kan ? Hehhehe.. maka bersyukurlah .. Tapi harapan aku , kita semakin menghampiri 2020 maka kita patut dah semakin maju .. kan kan ? Dan harapnya , tiada lagi masalah internet ni haa... Segalanya hanya dihujung jari kita ..

You May Also Like

9 comments

  1. Kita serupalah Ben, bila broadband ok sepantas kilat....bila dia mcm siput...mcm nak buang n macam2 akk rasa...hehehe

    BalasPadam
  2. Betul tu..moga mereka memperbaiki mutu perkhidmatan broadband..

    BalasPadam
  3. same here En. Ben...tapi malam ni my miss bband xmo bagi kerjasama...huhuhu...

    BalasPadam
  4. apabila bersama dgn miss br0adband nie kte kena la bnyk bersabo...

    hihihi... =)

    BalasPadam
  5. Brotben...T_T!

    tp drpd xda...kankankan...

    BalasPadam
  6. BA; hrmmmmm...broadband mmg selalu problem..line yg sgt le slow nya...:(

    BalasPadam
  7. puteri plan nak amik Wimax 4G.. Hopefully better!.. memang bole jadi @#$%$%^&^**% dibuatnye bile xder Broadband

    BalasPadam
  8. Rasa segan pulak.Baru je mengutuk Cik Tenet bb yang slow macam org lepas pantang.Kena bersyukur!Tq En.Ben tlg ingatkan.

    BalasPadam
  9. harap2 servis broadband dapat diperbaiki sbb broadband nie bgus , senang dibawa . tapi kadang2 servisnya teruk . lg2 kalo tempat yg kurang coverage nye

    BalasPadam