Live @ KONSERT BSN ONLINE

 

 image BEST ? Best laa... pas media .. boleh merayau mana mana jer .. hehehe.. takat nak bergambar ngan artis tu , boleh je.. tapi hehehe.. lom teringin .. Kalau jumpa bro Amy Search .. yearghhhh .. Baru best !!!

Uik.. terkantoi juga aku disini .. Ingatkan takde orang cam aku .. hehehe.. kantoi ... Tu nanti cerita eh .. hehehe.. nak kena masukkan gambar sekali ..

Hurm... Aku sebenarnya tak gemar g konsert sebab bising.. aku lebih rela dengar mp3 jer .. hehe.. Bukan apa .. aku tak reti nak enjoy.. Nak jerit .. nak hangguk kepala .. Segan.. hahaha.. Tah .. dari dulu ..

Skang HUJAN dok main kat pentas .. tunggu SEARCH ni... lapar pon satu hal lagi .. hehee...

15 ulasan:

  1. peehh~~~~ sempat lagi update blog nuhhh..hahaha

    BalasPadam
  2. ben..ko mmg blogger tegar..

    pas tu y susah dpt...cayalah bro...peweettttttt

    BalasPadam
  3. pehh sempat lagi update belog..cayalah..hehehe.....

    BalasPadam
  4. cayalah..nak tgk gambar amy..hehe

    BalasPadam
  5. pasni byk la dapat pass media kat tempat lain lak. tumpang sronok untuk ben nih :)

    BalasPadam
  6. Ben..wawaaa..jumpa blogger eks..eleh biasalahh, setelit cepat wooo sedenak nihh....

    BalasPadam
  7. beg cntik!!beli kt ne abg ben? hehe

    BalasPadam
  8. huhu.....aku nk beg biru tu !!! (tp xdpt....demn)

    BalasPadam
  9. kat i ada sekeping nih gambar u :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009