Menuju puncak ...

by - Selasa, Disember 14, 2010

 

Saat saat yang ditunggukan ... hanya beberapa detik saja untuk memecah rekod peribadi .. Satu rekod yang aku tak jangkakan langsung !!

Dulu , sewaktu aku mula berblog , aku yakin blog aku hanya dibaca oleh rakan terdekat saja .. Tak pernah terfikir akan sampai ke negara negara luar yang mana kebanyakkan mereka merantau di negara orang ..

Yelah.. tulisan orang kebanyakkan .. bukan artis mahupun 'ada nama' .. Tapi segalanya melecet ! Haaaa .. Buktinya ? Tak yah la bukti yer.. rasanya korang tau dah sedia maklum ..

Rasanya ada yang kurang senang dengan entri FOLLOWER aku ni .. Gini je la... kepuasan berblog ni ada macam macam .. Ada yang suka dikomen segala penulisannya.. Ada yang sukakan tarikkan .. Ada yang suka mencari kenalan .. Ada yang suka cari bini no2,3 dan seterusnya kekasih gelap .. Dan macam macam lagi ..

Kepuasan aku ialah ... melihat online counter , FOLLOWER dan buku bank .. Sori Encik LHDN , tak banyak lagi.. nak bayar cukai pon tak lepas.. jangankan nak bayar cukai , nak g CHUKAI , Terangganu pon tak lepas.. ;) .. Tapi kalau suruh bayar gak , bayar je la kan .. Dah wajib .. hehhe... tapi tak la 'sebanyak' D*** tu .. suku dari tu pon tak sampai lagi .. hehehe.. En LHDN g je  check dia yer .. Lagi 5 tahun baru cari saya ..

Erk.. jangan terasa.. bukan perli tau.. dosa dosa .. ok .. sambung .. Lagi 10 untuk mencukupkan 6,000 ... lebih 1000 dari sasaran.. Sasaran aku hujung tahun ialah 5,000 .. hehe.. Alhamdulillah.. rezeki...

Akhir kata sebelum aku undur diri buat hari ini , salam maju jaya .. Hati hati di jalan raya .. Daaa... jumpa lagi esok yer ...

Psstt .. korang yakin ni last entri aku hari ni ?

You May Also Like

17 comments

  1. wah en ben hehe tahniah okeh...alhamdulillah...;)

    BalasPadam
  2. tak sampai sejam lg nanti update lg tue..atas kusi mana2 pun jadi..hee,

    jumpa kejap lg bro

    BalasPadam
  3. mama kalau nak capai 6 K tu amik masa 6 tahun kot..tu pon kalo dapat 1 K setahun..huhuuu

    BalasPadam
  4. En Ben sentiasa ada setting matlamat dan fokus dlm mencapai matlamat tersebut. memang itulah rahsia kejayaan jutawan dunia . teruskan usaha capai 5000 pula. saya yakin En Ben boleh kerana En Ben selalu ada matlamat yg jelas , tahu cara nak mencapai matlamat tu dan usaha yg istiqamah.

    BalasPadam
  5. Tahniah..memang kena ada sasaran kan ?hehe.Aikk pagi - pagi dah nak bg last entri?boleh cayer ke???

    BalasPadam
  6. GOOD LUCK BEN, KERJA KERAS KO MEMANG TAK SIA-SIA. SALUTE LAH!

    BalasPadam
  7. Tahniah abg ben,

    Abg ben memang deserved untuk kerja keras dan idea abg ben yang tak putus-putus ni.

    Pedulikan jelah apa org nak cakap.

    BalasPadam
  8. Tahniah encik ben. syoknya tengok kejayaan en ben. saya pun nak jadi macam en ben la..boleh?

    BalasPadam
  9. aduyai!! saya pun tengah bekerja keras ni, tapi tu la kena berusaha skit nak cari kengkawan blog.. Saya tabik la En Ben.. Hari2 mesti ada idea nak tulis dalam blog kan.. isk!! anyway.. good luck..

    BalasPadam
  10. tngok tajuk "menuju pucak" mula2 ingt kn nk cite tentnag AF...tp lain,,,hehe,,,
    ape2 tahniah....!!

    BalasPadam