Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 24 Januari 2010

SENARAI ENTRI TERBAIK AKU..MINGGU INI DAN SEPANJANG TAHUN LEPAS

TOP 5 ENTRI AKU MINGGU NI

*klik pada tajuk ..

1 : BLOG AKU TELAH DIJUAL !! - bagaimana aku menjual blog BEN ASHAARI kepada pembeli jutawan ..adehhh

2 : BLOG HINA MENGHINA - ermm...yang menulis dan yang komen pun sama..camana tu ?

3 : SALAH SIAPA ? - insiden yang membuatkan aku hampir menangis

4 :
APA TINDAKAN KITA BILA ORANG KAFIR MENGHINA ISLAM ? - ni satu lagi blog yang
menghina agama Islam..

5 : BERKESAN !! - ni entri berkenaan diet yang sedang aku laku kan....berkesan banget ...tapi meletihkan diri sendiri...wow..hehehe..

TOP ENTRI AKU SEPANJANG TAHUN LEPAS

0: ENTRI PERTAMA ! - huhu...entri pertama blog aku !

1 : KEINSAFAN - entri ni , live in action pnya..hehe

2 : ROKOK OH ROKOK - ni ..tau tau je la..pasal rokok

3: CINTA MAUT - heheh...biasa la kan....bila bercinta semua indah..

4 : MENGAPA SUKAR UNTUK MEMAAFKAN - ermm...ni bab sikap...best gak ni..

5: SEJENAK TERINGAT - ni lak...ermm..luahan hati aku

6 : KALI PERTAMA - entri aku ke Teluk Intan...kali pertama ke sana..banyak pic pic cantik dalam ni

7 : ISU PANAS !! - hehehe..baca sndiri...ramai komen..mmg panazz

8 : ENTRI PENUTUP 2009 - hehehe..selamat tinggal 2009
..
Dan banyak lagi la....tengok kat belah kanan tu ha....okek ?? tqqqq dan selamat beristirehat ekkk
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI