Ujian Percubaan : Lulus

10:02 PTG
Penat siut...Balik keje , nak g gym lagi..Pk berkali kali..nak ke tak nak..nak ke tak nak..alang alang dah sampai Cheras , g je la.. Lepas...

Masih tidak cukup kah ??

4:57 PTG
Jumaat lepas , selesai workout aku petang tu aku terus balik ke rumah mak aku..Lepas maghrib , aku menghala ke stsn LRT untuk pulang ke Putr...

Berpijak Bumi Yang Nyata

3:49 PTG
Semalam aku ke Alamanda , Putrajaya untuk membeli sehelai dua baju dan seluar. Punya la ramai orang. Tak kira bangsa dan agama.Aku pun menca...

Tersungkur Aku

12:16 PTG
Dunia yang fana ini , membutakan mata dan hati aku membuatkan aku sesat nun jauh sekali jauh sekali dari hidayah Mu ,Ya Allah .. Dunia yang...

Wat kije Giler !

9:04 PG
Sejak pindah umah baru , aku dah berenti wat kije gile ni...Dulu aku rajin wat sebab semua depan mata..skang ni susah..leceh...dah tu nak ke...

Wajar atau tidak ?

12:11 PG
Halimah Jongang...Aku rasa semua orang penah dengar lagu tu...Dari cerekarama terus jadi siri..Cerita dia mmg best kalau ditonton ..Lawak ju...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.