Cerita Petang - Petang

11:52 PTG
Korang pernah tak kena tipu hidup hidup ?? ..Haa..ni aku cita satu kes yang terjadi kat aku..original mari...Terbaek dari ladang Pak Ali !!...

Seram lagii ??

7:58 PTG
Nampak tak kerusi tu ? Kerusi tu betul betul kat belakang rumah aku...tu tempat pejalan kaki..Sewaktu aku amik gambar ni .... masuk dah magh...

ALhamdulillah...

7:25 PTG
Hujan jugak petang ni kat Putrajaya , Precint 14 ..Setelah beberapa hari asik panas siang dan malam , akhirnya petang ni turun jugak hujan....

Orang kita ..

2:22 PTG
Tujuh puluh tiga pintu Tujuh puluh tiga jalan Yang sampai hanya satu jalan Beribu-ribu Margasatua Mencari raja si Muraq Yang sampai hanya t...

Budak baru MM2H..

12:08 PTG
Akhirnya 3 orang staff baru MM2H masuk...Ini menambahkan lagi jumlah keseluruhan geng geng FACEBOOK aku berada disini ialah 3 orang....huhu....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.