Peragut !

10:13 PTG
Seorang wanita dalam lingkungan 30-an sedang berdiri di tepi jalanraya. Kelihatan pada wajahnya seperti ketakutan..Memandang kiri dan ke kan...

Lif punya pasal

9:39 PTG
Sampai kat Erl Putrajya...Aku bergegas naik lif ...hehe..malas nak guna ekslator sebab jauh nak kena berjalan...Lif paling hampir dengan aku...

Bahana Arak

9:09 PTG
Skang ni aku kat erl ..jam menunjukkan kul 910 minit malam..Aku otw nak ke Putrajaya.Sebelum tu aku naik lrt nak ke Bandar Tasik Selatan..D...

Geram

5:39 PTG
Mesti korang terpk ..Apa giler si ben ni asik geram je ?? Asal post entry mesti geram ..kan kan ..Lantak la... Ni ada dua kes baru je terja...

Aku tertanya tanya ..

3:44 PTG
Malaysia...ke seluruh dunia mmg gini ? Atau aku perasan kat Malaysia jer ...orang orang kita...ermm...Apa yang aku perasan , mesti korang pe...

Seksikah aku ??

9:02 PG
Aku pelik hari ni...Terasa cam seksi lak ..Nak kata pakai seksi tak la pulak...Baju aku pakai ari ni baju batik..seluar slack kelabu jer..ta...

Saja wat jahat ...

7:41 PG
Salam ... Hehe..baik pulak aku pagi ni...belum 'mencekek' lagi neh..tak tau nak balun pe...Bihun kah ? Oats kah ? atau Kah Kah Kah ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI