MATTA 2010

11:22 PTG
Skang ni di PWTC berlansung MATTA FAIR 2010 ... kepada yang merancang nak pergi melancong dalam masa akan datang ni , boleh la g meng'u...

Atas tutup ..bawah ??

8:46 PTG
Taraaa.. ni aku ternampak tadi ... Semasa dlm perjalanan ke Stsn Erl Tasik Selatan .. Terpandang la satu awek ni... sopan nampak orangnya......

Lega Spm dah keluar ..

4:41 PTG
Aku tak sangka aku lulus dengan cemerlang kali ini ...Padahal aku memain je jawab tu .. Kira aku amik sekadar untuk mengisi masa lapang aku ...

Beradapkah kita kalau ...

11:21 PG
Satu peristiwa yang menyayat hati berlaku pada aku ketika aku sedang dalam lrt ketika pulang ke rumah ..Dalam lrt tu penuh .. Sekali terdeng...

Saman menyaman..

8:25 PG
Hehe.. lawak tul zaman skang ni .. Nak kaya dengan mudah ? Tunggu je orang buat silap kat kita ... pastu " Siap ko ...tunggu surat dari...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.