Imam Muda - Astro Oasis

8:34 PTG
Aku rasa semua orang dah tau tentang rancangan khas terbitan Astro ni .. betul tak ? Bagus sekali ... Selama ni aku cuma terdengar suara je...

Aku kah itu ???

4:37 PTG
Tengah sedap sedap dok makan bubur hasil resepi aku .. jap ..tertinggal sesuatu ... wife aku .. haaa.. betul dah .. tetiba aku ternampak ses...

Nama je Cuti ...tapi ?

3:26 PTG
Huhuh .. sejak celik celik mata tadi , aku dok tengok laptop ni jer .. dok g jelajah sana sini blog blog yang minta aku g jelajah .. Aku tau...

Jelajah Blog : Mathari

2:19 PTG
Hujan kat KL ni kan ... kat Kelantan ari tu , aku asik bermandikan peluh .. ni baru dapat rasa kesejukkan cuaca .. hehe ... ni la manusia ka...

BEN ASHAARI & GENGBLOGGER

12:01 PTG
Aku pasti ramai tertanya tanya sapa BEN ASHAARI ? Kenapa kebelakangan ni banyak benor blogger blogger buat entri berkenaan dengan PENJELAJAH...

Jelajah Blog : BE@R - DOT

11:30 PG
Newbie ! hurmmm .... BE@R-DOT .. camana nak sebut ek ? Memula aku tengok cam BEAR ... takkan ni blog lelaki kot ? Bila aku jelajah sana sini...

Dugaan di pagi hari

9:06 PG
Penat pergi balik Kelantan tidak hilang lagi .. ditambah dengan satu 'isu' menyakitkan hati ... 'isu' ini akan aku selesaika...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI